עשרות חברות חוזרות לטוס לישראל וממנה

אחרי חודשיים שנתב"ג היה סגור ומסוגר לראשונה מאז הקמתו (למעט ימי כיפור) חברות התעופה חוזרות לטוס לישראל וממנה וכמה חברות גדולות ומפורסמות כבר שילבו בלוח הטיסות שלהם את נתב"ג | מי הן החברות ואיך זה יעבוד

רכב ותחבורה 19.5.2020 | 19:46

ויקיפדיה

כבר החל מהחודש הבא יחלו עשרות חברות תעופה לטוס לנמל התעופה בן גוריון וזאת לאחר הפסקה של כחודשיים. חברת גדולות כבר שילבו את נתב"ג בלוח הטיסות, ונראה כי סוף סוף לאחר התקופה הארוכה שבה נתב"ג היה שומם לגמרי, הוא יחזור לפעילות אם כי עדיין רק חלקית.

לוח הטיסות גם יהיה תלוי בקצב התחלואה בקורונה במדינות שונות בעולם, ועיתוי השיבה לפעילות מלאה, תלויה בביטול הנחיית משרד הבריאות המחייבת כל מי שנכנס לישראל לשהות במשך 14 יום בבידוד.

אז אילו הם החברות שישובו לטוס לנתב"ג וממנה? חברת דלתא הודיעה שהיא מתכוונת לחדש את השירות מניו יורק לנתב"ג ב-3 ביוני. החברה תפעיל על פי התכנית ארבע טיסות שבועיות בקו. חברת הלואו-קוסט וויז הודיעה על מבצע של מתן הנחה בשיעור של 16% על הזמנות טיסות לתקופת נסיעה בלתי מוגבלת. בין החברות שהודיעו על חידוש הטיסות בולטות שתיים מהגדולות בצפון אמריקה – אייר קנדה ודלתא אייר. כיום חברת יונייטד מפעילה קו טיסות סדיר, כמו בכל מהלך החודשיים האחרונים בין ניו יורק לנתב"ג.

במקביל, בנמל התעופה בן גוריון נמשך הפיילוט המיוחד של יציאת וכניסת נוסעים. בכניסה לטרמינל 3 עמד אתמול מאבטח ורק נוסעים שהציגו כרטיס טיסה הורשו להיכנס לתוכו, לאחר שעברו בדיקת חום. הכניסה למלווים לא הותרה.בנוסף, גם גובשו הנחיות על תהליך הצ'ק אין והעלייה למטוס, שאמורות למנוע עד כמה שניתן מגע עם אנשים נוספים ולשמור על ריחוק. על הנוסעים להגיע כארבע שעות לפני הטיסה.

רשות שדות התעופה גיבשה את הפיילוט המיוחד הזה כחלק מההיערכות לשיבה הדרגתית לפעילות מלאה על רקע הקורונה, ברשות שדות התעופה מתכוונים לאפשר פתיחה הדרגתית של חנויות הדיוטי-פרי. החנויות יעברו לעבודה עם אפליקציות בהזמנה מראש ובהנחית 'התו הסגול' הישים לחנויות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום