ברוקלין: המשטרה פשטה על ישיבה שפעלה בניגוד לחוק וסגרה אותה

שוטרי משטרת ניו יורק פשטו על ישיבה שפעלה בניגוד לחוק והוציא לה צו סגירה. מי שדיווחו על כך, הם שכנים שראו את התלמידים הצעירים משחקים בגג המבנה בצפיפות וללא מסכות על פניהם

חדשות בעולם 18.5.2020 | 23:00

אילוסטרציה | unsplash

משטרת ניו יורק סגרה ישיבה חרדית, לאחר ששכנים דיווחו כי בית הספר פועל בניגוד להוראות העיר והמדינה, כך אמרו רשויות אכיפת החוק לערוץ NBC ניו יורק. הישיבה נמצאת ברחוב מדיסון באיזור Bedford-Styyvesant בברוקלין.

על פי הדיווח "יותר ממאה ילדים היו בבניין ביום שני בבוקר כשהגיעו שוטרים". אתר Yeshiva world news מדווח כי כי "הילדים" הם למעשה בחורים בני 15.

האנשים שהתלוננו למשטרה דיווחו לשוטרים בטלפון כי הם ראו ילדים משחקים על גג בניין בית הספר ללא מסכות.

רק היום הודיע מושל ניו יורק אנדרו קואומו בתדרוך היומי שלו על נגיף הקורונה, כי הוא מתכנן לפרסם בסוף השבוע הנחיות מקלות לרגל יום הזיכרון האמריקאי, והתייחס לחג השבועות הקרב ובא.

"האם אנו יכולים למצוא דרך לעשות טקס דתי, או טקס התייחדות ליום הזיכרון? אני חושב שאנחנו יכולים", אמר קואומו, והשיב לשאלה ספציפית בנושא קיום אירועים מחוץ לעיר ניו יורק. לדבריו, הכינוסים יהיו מוגבלים בגודלם ויחייבו התרחקות חברתית על פי כל הכללים.

כינוסי דת נאסרו מאז אמצע חודש מרץ, אז הוציא קואומו צו מנהלי האוסר על התכנסויות בכל גודל במטרה להאט את התפשטות נגיף הקורונה.

ארצות הברית עדיין מתמודדת עם נגיף הקורונה שהביא למותם של יותר מ-90,000 בני אדם, והדבקתם של יותר ממיליון וחצי בני אדם. ניו יורק לבדה מתמודדת עם כמעט 30,000 מתים מהנגיף, ויותר מ-350,000 נדבקים. הקהילות היהודיות ספגו נפטרים רבים בהשוואה לגודלם באוכלוסיה הכללית. לפחות 2000 יהודים נפטרו לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום