יו"ר הקואליציה נגד ליצמן: "לא היה ולא נברא"

אחרי המתקפה אמש של שר הבריאות היוצא נגד מנכ"ל משרד הבריאות הפורש משה בר סימן טוב, כי ראש הממשלה נכנע ללחציו והגזמותיו, יו"ר הקואליציה הנכנס יוצא להגנת ראש הממשלה והמנכ"ל

פוליטי 18.5.2020 | 21:01

אוליבר פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת מיקי זוהר, יו"ר הקואליציה, התייחס היום (שני) בראיון לענת דוידוב וגולן יוכפז ברדיו 103FM לדבריו של שר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן בראיון לרשת ב', שרמז כי ראש הממשלה בנימין נתניהו היה בבהלת יתר כתוצאה ממנכ"ל משרד הבריאות היוצא מר משה בר סימן טוב, ואמר כי "האמירה של ליצמן לא ראויה ולא נכונה". 

לדבריו, "האמירה של ליצמן לא ראויה ולא נכונה, לבוא ולומר שראש הממשלה פעל מפחד מבר סימן טוב, נו באמת. לא היה ולא נברא, ראש הממשלה פעל בצורה הכי נכונה וחכמה. 'בהלת היתר' היא זו שמצילה היום את מדינת ישראל מקורונה. זה היה הקו שראש הממשלה אימץ ואני חושב שטוב עשה ראש הממשלה".

הוא גם התייחס לטענות כלפי הממשלה הגדולה בשעת משבר כלכלי והסביר, ש"היא (הממשלה ק.ב.) באמת גדולה, חסרת תקדים, אני שומע את הביקורת, אני ער לביקורת, ואני חושב שזו ביקורת שמגיעה בצדק. אבל האלטרנטיבה הייתה אחת מערכת בחירות רביעית שהייתה הרסנית וממש פוגענית בכל מה שקשור למצב במדינת ישראל".

יו"ר הקואליציה החדש אמר כי לדעתו, "יהיו לא מעט משברים קואליציוניים בהמשך שנצטרך לנסות לטפל בכולם ולפתור אותם, אבל העניין הזה בסופו של יום יהיה הרבה פחות רדיקלי ממה שאנשים נוטים לחשוב. אני חושב שבכחול לבן אחרי שנפטרו משונאי נתניהו 'פרופר', שזה יאיר לפיד ובוגי יעלון, נותרו שם אנשים שהם הרבה יותר חיוביים, ממלכתיים שפועלים לטובת אזרחי ישראל".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום