איך תהיו מעודכנים בטעויות מחיר ובמבצעים של חברות התעופה לפני כולם

איך להיות מעודכנים בטעויות מחיר של חברות התעופה? איך לרכוש כרטיסים במחירים מצחיקים לפני שהם עולים? מה לעשות כשנתקלים במחירים זולים מידי? צייד הטיסות עושה לכם סדר

מעניין 14.5.2020 | 10:44

pixabay

עדיין לא ברור מתי השמיים שוב יפתחו לגמרי, מה שבטוח שזה יהיה בקרוב, אבל בהדרגה, וליעדים "נקיים" בלבד. כבר דווח על ניסיון הסכם טיסות ותיירות בין מדינות "נקיות" יחסית כגון יוון, קפריסין, אוסטריה,ברלין ועוד.  

כשזה יחזור, ובגדול, עוד לא ברור מה יהיו מחירי כרטיסי הטיסה- יש טוענים שמחירי הטיסות יעלו גבוה ממה שהכרנו, שכן חברות התעופה ימכרו פחות כרטיסים משלל סיבות, כגון השארת המושב האמצעי ריק,ביצוע בדיקת קורונה לנוסעים, חיטוי מטוסים ועוד.

מאידך יש טוענים שמחירי הטיסות ירדו כיוון שחברות התעופה יעשו הכל כדי למכור כרטיסים. בכל אופן , התייר הישראלי וחובבי התעופה שבינינו בוודאי יחזרו לטייל. איך להיות מעודכנים במחירי הטיסות הזולות? במבצעים של חברות התעופה? בכרטיסי טיסה במחלקות יוקרה במחירים של מחלקת תיירים? בדיוק בשביל זה הוקמה " צייד הטיסות ". צייד הטיסות מחוברת למנועי החיפוש של האתרים הגדולים בארץ ובעולם, ומעודכנים מידי יום במבצעים של חברות תעופה, טעויות מחיר וכיוצא מכך. כשהמבצע מתחיל הוא עולה לאתר צייד הטיסות . צייד הטיסות מציג תאריכי הטיסה,יעד ולינק להזמנת הטיסה באתר בו מופיעה הטיסה. אם תרצו להתעדכן ישירות לווטסאפ שלכם - צייד הטיסות מפעילה קבוצות ווטסאפ שקטות, בה נשלחים רק מבצעים וירידות מחיר של טיסות, או טעויות מחיר של חברות תעופה.

אם מצאתם טיסה זולה או מחיר הזוי- הכי חשוב זה פשוט להזמין אותו כמה שיותר מהר. המחירים עולים ברגע, חברות התעופה עוקבות אחר הכניסות לאתר שלהם, גם אם לא יזמינו את הטיסה הזולה - והרבה אנשים צפו בה,(וכמובן אם כן יזמינו) חברת התעופה מבינה מייד שטיסה זו מעניינת ומבוקשת - ומייד מעלה את המחיר. ניקח לדוגמא את הילולת רב מיילך מליזענסק. אם תזמינו בזמן- תמצאו טיסה זולה מאוד. חברות התעופה מבחינות בכך שאנשים מחפשים טיסות ליעד מסויים סביב תאריך מסויים, כמו  בההילולא של רב מיילך מליזענסק, ומייד מבינה שהמחיר זול מידי-או מבינה שזהו תאריך מבוקש- ומעלה מייד את המחיר. שימו לב- אם המחיר עלה- הוא יכול גם לרדת. הכל פי ביקוש ועיצה. בכל אופן מה שמומלץ זה לרכוש את הטיסה מייד בקבלת ההתראה מ'צייד הטיסות'. 

בצייד הטיסות , אין שום עמלות או דמי הזמנה. השירות הוא בחינם, ואפילו הזמנת הכרטיס מתבצעת באתרים של חברות התעופה והספקים השונים. צייד הטיסות נותנים את המידע לציבור,את המחירים הטובים ביותר, ומתוגמלים ע”י חברות התעופה. הלקוח תמיד יקבל את המחיר הזול ביותר.

עוד דבר שכדאי לדעת - אם מצאת כרטיס במחיר זול מידי או טעות מחיר- לעולם אל תתקשרו לחברת התעופה ותשאלו אותם שאלות- כי הם מייד יבינו שמדובר בטעות ויחליפו את המחיר באתר שלהם.

 - כל מה שנשאר זה לחכות שהכל יחזור. טיסה נעימה!

לאתר צייד הטיסות לחץ כאן

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום