השידור המסית של רזי ברקאי כנגד החרדים

השדרן הבכיר בגלי צה"ל רזי ברקאי הסית היום בתכניתו בגלי צה"ל כנגד הציבור החרדי • "אנחנו נמשיך לממן ולהעניק להם - להיות חמורם של משיחיסטים"

תקשורת 13.5.2020 | 22:59

ברקאי צילום: באדיבות המצלם

"אנחנו נמשיך לממן ולהעניק להם את הטיפול הרפואי הטוב ביותר ולהתגייס לצבא במקומם. בקיצור, להיות חמורם של משיחיסטים". את המילים הקשות הללו אמר הבוקר (רביעי) שדרן גלי צה"ל רזי ברקאי על החרדים.

"ישראל 2020, שתי תמונות, שתי מדינות", פתח ברקאי. "האחת - חיילים עטויי מסיכות קוברים את חברם שנפל בפעילות מבצעית ליד ג'נין. אבא שלו ששכל את בנו ממרר בבכי. "הנה ידי שחתמו לו על קרבי". גם באירוע הקשה הזה מנסים לשמור מרחק אחד מהשני.

"תמונה שנייה - בית שמש, בני ברק, הר מירון, הם שוב מתפרעים, מצפצפים על ההנחיות, יורקים על שוטרים. את מחיר ההפקרות שלהם שילמנו כולנו אחרי פורים ונמשיך גם לשלם". כאן הוא השמיע פסקול של פוליטיקאים המדברים נגד החרדים שלא מתגייסים לצבא.

"נכון", המשיך לנאץ ברקאי, "לא כולם, יש זק"א, יש יד שרה ועוד ארגונים רבים אחרים, אבל לצידם יש עשרות אלפים שאנחנו נמשיך לממן ולהעניק להם את הטיפול הרפואי הטוב ביותר ולהתגייס לצבא במקומם. בקיצור, להיות חמורם של משיחיסטים".

בתגובה, הופץ מספר הטלפון שלו תחת השם "יעקב-מכירת טיטולי האגיס בזול", והוא הוצף במאות שיחות והודעות שגרמו להשבתת המכשיר.

לפני מספר שבועות בלבד הסיתה השדרנית רינה מצליח נגד חרדים, ובתגובה הופץ מספר הטלפון שלה תחת השם "חלוקת ביצים" מה שזיכה אותה במאות שיחות והודעות שהשביתו לה את הטלפון לחלוטין.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום