רינאייר מודיעה: נחזור לטוס ב-1 ביולי - כולל בקווים מת"א

חברת הלואו קוסט הגדולה באירופה הודיעה כי מ-1 ביולי היא תחזיר כ-40% מלו"ז הטיסות שלה • הנוסעים יעברו בדיקות חום, והם והצוות יעטו מסכות לאורך הטיסה • הצהרה זו כפופה להנחיות הממשלה במדינות שאליהן טסה החברה

רכב ותחבורה 12.5.2020 | 13:30

ויקיפדיה

חברת התעופה רינאייר מודיעה: מ-1 ביולי נחזיר כ-40% מלו"ז הטיסות שלנו. הנוסעים יעברו בדיקות חום, והם והצוות יעטו מסכות לאורך הטיסה. הצהרה זו כפופה להנחיות הממשלה במדינות שאליהן טסה חברת הלואו קוסט הגדולה באירופה.

לפי התכנון, רינאייר מתכוונת להגיע לטיסות יומיות בהיקף של כ-1,000 קווים.

מאז שפרץ משבר הקורונה באמצע חודש מרץ נמחק כמעט כל לו"ז הטסות של החברה, ורוב צי המטוסים שלה היה מקורקע. הטיסות שהפעילה החברה היו בתדירות של כ-30 טיסות יומיות באירלנד, בבריטניה ובאירופה.

בחודש יולי מתכננת רינאייר להתניע את הפעילות מ-80 הבסיסים שלה באירופה. כדי להתאים את עצמה להנחיות החדשות, החברה יצאה עם הנחיות הכוללות ביצוע צ'ק-אין באונליין בלבד, הנפקת כרטיס עלייה למטוס ישירות לסמאטרפון, כשהיא תפחית את היקף הכבודה שהיא תאפשר לעלות למטוסיה. מכירת מזון תתבצע מראש ללא התעסקות עם מכירה במזומן בזמן הטיסה, הנוסעים והצוותים יעטו מסכות, והחברה מתחייבת לחיטוי מטוסיה עם חומרים היעילים ל-24 שעות. שמירה על מרווח בין הנוסעים "תישמר במידת האפשר", לרבות דרך איסור המתנה בתור לשירותים במטוס, כשכל נוסע יבקש בתורו לגשת לתא השירותים. בטופס שיצטרכו הנוסעים למלא לפני הטיסה, הם יצטרכו לפרט כמה זמן הם אמורים לשהות ביעד ולמסור כתובת.

"אחרי 4 חודשים הגיע הזמן להחזיר את אירופה לטוס מחדש, לאפשר לבקר משפחה וחברים, לחזור לעבודה ולהתניע את תעשיית התיירות באירופה שמספקת עבודה למיליוני אנשים", מסר מנכ"ל ריאנאייר, אדי וילדון. "כפי שכבר הוכח באסיה, עטיית מסכה ומדידת חום הן הדרכים היעילות ביותר לאושש את הטיסות הקצרות (של שעה אחת). המצב באירופה מאפשר חזרה הדרגתית לשגרת החיים בחודשים הקרובים. רינאייר מעריכה כי 1 ביולי הוא התאריך הנכון לחזור לפעילות ולהציל את מה שאפשר מענף התיירות בשנה הנוכחית".

בלו"ז הטיסות של רינאייר באתר מופיעות גם טיסות מתל-אביב ואליה. כך למשל, טיסה בקו תל-אביב-וינה כבר ב-1 ביולי במחיר של 27 אירו לכיוון, טיסה לוורשה בתחילת יולי בכ-42 אירו לכיוון, טיסה לברלין ב-25 ביולי במחיר של כ-250 אירו לכיוון ועוד. 

גלובס

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום