סגן ראש העיר דורש: להטיל סגר על מאה שערים

"מסכנים את תושבי העיר": בעקבות תיעודי ההדלקה ההמונית בשכונת מאה שערים במתחם זופניק הלילה - קריאה במועצת העיר ירושלים להטיל סגר על שכונת מאה שערים כדי למנוע גל שני של התפשטות נגיף הקורונה בירושלים

חדשות בארץ 12.5.2020 | 08:14

ההדלקה בבתי אונגרין צילום: באדיבות המצלם

סגן ראש העיר, אריה קינג, קרא למשרד הבריאות, משרד הביטחון ומשטרת ישראל, "להטיל עוצר על תושבי בתי הונגרין שבמאה שערים וסגר, אין יוצא ואין נכנס, משכונת מאה שערים כבר הבוקר".

קינג כתב כי הדרישה מחויבת המציאות על מנת לגונן על שאר תושבי העיר. "הזויים, מופקרים ומחללי ה' בפרהסיא שלא רק שמסכנים את חייהם וחיי ילדיהם, אלא גם את חיי שאר תושבי העיר", כך לדבריו.

קינג השיב לביקורת שצפויה לקום בעקבות דבריו ואמר, "אם הייתי חבר במועצת עיריית תל אביב, הייתי מציע לסגור את הגישה לחופי הים.אבל לשמחתי הרבה, אינני תל אביבי. וגם, מהבליינים בחופי הים, לא ציפיתי שיקשיבו להוראות הרבנים, לכן, מדוע להאשימם בחילול ה'?".

קינג ציין עוד כי, "נתוני ההידבקות ונתוני התמותה מנגיף הקורונה, בקרב האוכלוסיה החרדית בירושלים בהשוואה לשאר האוכלוסייה בארץ, הם חסרי פרופורציה ליחס שלהם באוכלוסיה וכן, הגיע הזמן שהקומץ החרדי המטורלל הזה, יוקע על ידי כלל החרדים ויוקא מתוך המגזר החרדי שברובו המוחלט,נשמע להוראות והנחיות משרד הבריאות".

יצוין כי ראש הממשלה הורה אמש להגביר את האכיפה על מפרי ההגבלות ולפזר התקהלויות אסורות בערים בית שמש ובירושלים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום