מאות אלפים כבר קיבלו: מחר הפעימה השלישית

ראש הממשלה בנימין נתניהו השיק במסיבת עיתונאים לפני כשבועיים את אתר רשות המסים בו יכולים בעלי עסקים עצמאיים למלא את פרטיהם ולקבל מענק מהמדינה. למרות ההבטחות העסק קרטע בתחילה, אך כעת הוא עובד בצורה חלקה ומאות אלפים כבר קיבלו המענק. מחר תפתח הפעימה השלישית

כלכלי 11.5.2020 | 13:49

נתניהו במשרד ראש הממשלה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז לפני כשבועיים על האתר שהשיקה רשות המסים לקבלת המענק למגזר העצמאים, נתניהו אמר כי האתר יעבוד בצורה חלקה כמו "בשיטה האמריקנית", אך לבסוף התברר כי הדברים לא עבדו כל כך חלק ולאחר שהאתר הושק באיחור - התרחשה בו תקלה גדולה כששלושים אלף בני אדם נרשמו ופרטיהם נמחקו והם נאלצו להירשם מחדש. כעת מדווח כי האתר עובד בצורה חלקה ומאות אלפי איש כבר זכו לקבל את המענק במסגרת הפעימה הראשונה והשנייה.

על פי הודעת רשות המסים, עד כה הוגשו ואושרו 224 אלף בקשות לפעימה השנייה של מענק קורונה לסיוע לעצמאים בסך של עד 10,500 שקל. כ-147 אלף מתוכם נמצאו זכאים גם לפעימה השלישית המשולמת לעצמאים, להם מחזור שנתי שאינו עולה על 300 אלף שקל, ומקבלים תוספת למענקים בסכומים שבין 700 ל-3,025 שקל.

בפעימה הראשונה, 210 אלף נמצאו זכאים למענקים. מחר תיפתח האפשרות להגשת בקשות למענק סיוע לעסקים להשתתפות בהוצאות קבועות המהווה פעימה שלישית של תשלום מענקים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום