כל הפרטים: הלו"ז המלא של מירון תש"פ

'כל רגע' מגיש את הלו"ז המלא החל מהשעה  20:00 בערב אז תיפתח אירועי ל"ג בעומר תש"פ במתכונת מצומצמת, מתי שירי הרגש? מתי יאמרו דברי התעוררות? ומי יאמר סליחות וקבלת עול מכלות שמים? שידור חי הערב באתר

חרדים 11.5.2020 | 10:36

הרבי מבאיאן בהדלקה צילום: מנדי הכטמן

ההדלקה המסורתית מעל גבי ציון הרשב"י תיערך הערב (שני) במתכונת מצומצמת ביותר כשאת האבוקה המרכזית יעלה האדמו"ר מבאיאן כחזקת אבותיו הקדושים. 

'כל רגע' מגיש את סדר מעמד ההדלקה המרכזית על ציון רשב"י שתועבר כאן בשידור חי באתר ובאפליקציית 'כל רגע'.

המעמד יתחיל בתפילת מנחה לפני השקיעה כשלאחר מכן תפילת ערבית: בשעה 20:00 דברי התעוררות: הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק. אמירת תהלים: הגאון רבי שמואל רבינוביץ רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, אמירת סליחות על ידי המקובל הגאון רבי אביש ציינווירט לעצירת המגפה.

לאחר מכן מעמד קבלת עול מלכות שמים על ידי האדמו"ר מרחמיסטריווקא ולאחר מכן שירי רגש ולאחר מכן מעמד ההדלקה ע"י האדמו"ר מבאיאן: בשעה 21:10. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי באוטובוס של חמישים החסידים של חסידות באיאן תגיע גם האלמנה הגברת קופרשטוק שתחי' אשת איש מירון ר' בן ציון ז"ל שנפטר לפני כחודש מנגיף הקורונה. 

בשעה 22:00 ההדלקה של הראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים ובשעה 23:00 ההדלקה של הציונות הדתית בהובלת הגר"ש אליהו והגר"ח דרוקמן. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום