ללא חשש קורונה: קונים טיטולים און ליין והמשלוח בחינם

מגפת הקורונה, ההולכת ונמוגה, הביאה עמה את הצורך של כולנו לאמץ שגרת חיים חדשה • אחד מסימני ההיכר של השגרה החדשה - צמצום, ככל האפשר, של משך זמן השהיה במרחב הציבורי, ברשות הרבים

כלכלי 10.5.2020 | 09:42

יח"צ

חברת קימברלי קלארק ישראל, המכירה היטב את הרגלי הצריכה של צרכניה ובכלל זה צרכני המגזר הדתי והחרדי, התגייסה לתת מענה מעשי  לרכישה קלה ונוחה של מוצריה, ללא צורך לצאת מהבית.

קימברלי קלארק ישראל  מציעה פתרונות נוחים ומהירים ומאפשרת רכישת מגוון מוצריה, חיתולי "האגיס" בכל המידות ומוצרי "ניקול" ו"לילי", באתר מכר מותאם.  מבצעים הזמנה באתר המכר און-ליין ומקבלים את המוצרים במשלוח חינם עד לפתח הבית, תוך 5 ימי עסקים.

  • איזה מוצרים ניתן להזמין?

באתר המכר ניתן להזמין מגוון מארזים מיוחדים של חיתולי ומגבוני האגיס בכל המידות מלידה ועד גמילה וכן מוצרי ניקול  ולילי. כל אלה במארזים מוכנים ובמשלוח חינם עד לבית.

  • האם השרות ניתן רק כמענה להגבלות הקורונה?

השרות ניתן ללא כל קשר להגבלות הקורונה. גם כאשר אין כל הגבלה ביציאה מן הבית, קל ונוח יותר שהמוצרים מגיעים עד לבית, ללא טרחה בייחוד כאשר המשלוח הוא חינם, ללא כל תשלום.

  • האם השרות ניתן בכל חלקי הארץ?

ודאי. השרות ניתן בכל חלקי הארץ, תוך חמישה ימי עסקים, בימים א-ה.

לפני הגעת ההזמנה תתקבל הודעה על שעה משוערת בה תגיע ההזמנה.

  • למעשה, איך מתבצעת ההזמנה באון ליין?

פשוט ונוח. נכנסים לאתר המותאם, מזמינים את המוצר הנדרש ממגוון מוצרי קימברלי-קלארק, מציינים את הכתובת והמוצרים מגיעים הביתה. המשלוח חינם.

  • מה מועדי האספקה?

האספקה מבוצעת עד 5 ימי עסקים, בימים א – ה.

ההגבלות שחלו עלינו בשל הקורונה הציבו בפנינו מציאות חדשה בהרגלי הצריכה: "גילינו" שאפשר לשבת בבית, לבצע הזמנה בקלות ובנוחות באתר דיגיטלי ולקבל את המוצרים עד לפתח הבית. אז למה שלא נאמץ את אפשרות ההזמנה מרחוק להרגל של קבע וכך נחסוך לעצמנו את הצורך לצאת מהבית, לחכות בתורים, לסחוב מארזים בעלי נפח גדול ול"שרוף" זמן? לא צריך לצאת. אנחנו מגיעים עד לבית!

הזמינו עכשיו עם משלוח חינם >>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום