ל"ג בעומר בצפת: כניסה רק לתושבי העיר

הסמיכות של צפת ומירון ידעה כל שנה עדנה כל מי שהגיע למירון היה מגיע גם לצפת, השנה ראש העיר בוחן שהכניסה לעיר תותר רק לתושבי העיר בכדי למנוע סכנת הדבקה ולשמור על בריאות הציבור

חדשות בארץ 4.5.2020 | 12:50

ראש העיר אוחנה ברחובות צפת צילום: עיריית צפת

ראש עיריית צפת בוחן אפשרות שהכניסה לצפת תותר בל"ג בעומר רק לתושבי העיר בכדי למנוע מאלו שכן ירצו להגיע לרשב"י או להיות בסמוך מלהכנס לעיר. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים שוחח ראש העיר שוקי אוחנה עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ועם מפקד משטרת צפת ודן בהיערכות למניעת הדבקה המונית

ל"ג בעומר השנה יהיה שונה מאד מכל שנה אחרת. כידוע, מידי שנה מגיעים אלפים לשהות בעיר צפת בימי ההילולה, ומשם ממשיכים למירון, אלא שהשנה, לא תותר העליה למירון, ועל מנת לשמור על בריאות הציבור, בוחן ראש העיר צפת שוקי אוחנה את סוגית הכניסה לעיר ביום ל"ג בעומר.

בימים האחרונים שוחח ראש העיר עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן, ודן עמו בשאלת סגירת העיר למבקרים ביום ל"ג בעומר, כשהכניסה תתאפשר אך ורק לתושבי העיר.

בנוסף, וכחלק מההיערכות, נפגש אוחנה עם מפקד תחנת משטרת צפת שלומי הרצוג שציין כי ביום ל"ג בעומר לא יותר המעבר בין היישובים צפת ומירון, וזאת כדי למנוע את סכנת ההדבקה.

ראש העיר שוקי אוחנה מסר: "העיר צפת שמחה לארח מידי שנה אלפים רבים של אורחים שמגיעים ביום ל"ג בעומר והימים הסמוכים לו, והעיר צפת מציעה להם מגוון רב של פעילויות.  אולם השנה בשל המגבלות החמורות, אנו פועלים בראש ובראשונה לשמור על בריאות הציבור".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום