בנט: "צריך לפתוח את בתי הכנסת בצורה הדרגתית – אני דוחף לזה" • צפו

שר הביטחון הודיע כי "ברמה עובדתית בתי הכנסת כן היו אחד המקומות המשמעותיים ביותר להידבקות, אז הפתיחה המחודשת היא הכרחית, אבל צריך לעשות את זה בצורה נכונה". בנט ל'חדשות JDN': "חייבים לשפר את התקשורת שלנו לציבור"

חדשות בארץ 3.5.2020 | 17:03

אוליבר פיטוסי, פלאש 90

שר הביטחון נפתלי בנט אמר היום (ראשון) במסיבת עיתונאים אינטרנטית: "גם את בתי הכנסת צריך לפתוח בצורה הדרגתית ונכונה, כן צריך לדעת שברמה עובדתית, אני כל הזמן מתבסס על נתונים ולא תחושות בטן, ברמה עובדתית בתי הכנסת כן היו אחד המקומות המשמעותיים ביותר להידבקות, אז הפתיחה המחודשת היא הכרחית, אבל צריך לעשות את זה בצורה נכונה, להתחיל בחוץ עם מרווחים נכונים, עם מספר אנשים בבית כנסת, אנחנו דוחפים לזה".

 

במענה לשאלת 'חדשות JDN' את אופן העברת הנתונים לציבור: "חד משמעי אנחנו חייבים לשפר את התקשורת שלנו לציבור, צריך להיות פריוקטור אחד, אני אומר את זה מתחילת הדרך, לא המון גורמים ומשרדי ממשלה כאלה, כולם צריכים להיות מעורבים, אבל בסוף צריך פריוקטור לאומי. אנחנו לא צריכים להתעסק בלהסביר לציבור כמה אנחנו טובים, צריך להסביר לציבור איך פותחים את כלכלת ישראל, הציבור צריך להיות חשוף לכל המידע שיש לנו, זה לא מידע צבאי".

לדבריו, "צריך להציג לציבור מתווה גלוי, ולהסביר מה שהולך לקרות. כל מאגר הנתונים חייב להיות חשוף לציבור, נכון להיום זה נשמר מסיבות שאני לא יודע להסביר במשרד הבריאות – ככה נשיב את אמון הציבור. ראיתי שמנופפים בזה שישראל אחת המדינות הטובות בעולם בהיקף התמותה למיליון אנשים. תעשו גוגל, אנחנו במקום ה-32. צריך מאוד להיזהר, ולא רק להשוות את עצמנו כל הזמן".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום