אמסלם מציג: פתרון חלקי למצוקת הטלפונים במגזר

שר התקשורת חה"כ דודי אמסלם הורה לדרג המקצועי לפעול על מנת למנוע חיוביים גדולים הצפויים למנויים בחשבונות קווי הטלפון הנייח בתקופת משבר נגיף הקורונה

תקשורת 30.4.2020 | 10:28

חרדי משוחח בטלפון. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במענה למצוקה סביב השימוש המוגבר בטלפונים במגזר החרדי בעקבות הלמידה מהבית, משרד התקשורת הורה לדרג המקצועי לפעול על מנת למנוע חיוביים גדולים הצפויים למנויים בחשבונות קווי הטלפון הנייח בתקופת משבר נגיף הקורונה.

על פי ההסדר שיוצע בשימוע למנהלי חברות התקשורת, יוגבל לתקופה של חודש ויוטל על כל החברות המשווקות שירות טלפון נייח כאשר החברות יעבירו אוטומטית לקוחות שחרגו מחבילת הדקות הקיימת להם לחבילה גדולה יותר, בהתאם לשימוש.

במשרד התקשורת מסרו כי במידה ומנויים יחרגו מחבילת הדקות הגדולה ביותר שמשווקת על ידי החברה עלות דקת החריגה בה יחויבו תהיה עלות מופחתת מהעלות הקיימת היום, בשימוע המשרד ממליץ על תעריף של 2 אג' על כל דקת חריגה.

הנחייתו של משרד התקשורת והתערבותו בנושא, נועדה למנוע תשלומים שאינם סבירים על ידי מנויים שיעשו שימוש מוגבר בטלפון הנייח בעקבות המצב שנוצר בתקופת משבר הקורונה.

ממשרד התקשורת נמסר: "לנוכח המצב הרגיש והמורכב, ובעקבות עלייה משמעותית בצריכת דקות שיחה בטלפונים הנייחים, בעיקר עקב תוכנית הלמידה מרחוק, הוריתי לאנשי המשרד לבחון דרכים למניעת תשלום לא הוגן של הלקוחות לחברות, כפי שעשינו בטלפונים הניידים".

עוד נמסר: "מודל התשלומים הנוכחי מותאם לצריכת שירותי תקשורת בתקופת שגרה ועל כן מן הראוי ונדרש לבצע בו התאמות למצב המיוחד בו אנו נמצאים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום