בלוך לבר סימן טוב: לאחר העצמאות להסיר הסגר מהשכונות החרדיות

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך בפנייה לראש המל"ל ומנכ"ל משרד הבריאות: "בתום יום העצמאות יש להסיר מיד את הגבלות התנועה משכונות הקרייה ורמת בית שמש ב' ולעבור לניהול משבר הקורונה ברמת בניין ולא שכונה"

חדשות בארץ 29.4.2020 | 14:40

מעצר חרדי קיצוני בית שמש צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

ראש עיריית בית שמש פנתה הבוקר (רביעי) לראש המל"ל מאיר בן שבת ומנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב העוסק בהמשך הצעדים למניעת התפשטות מגיפת הקורונה בעיר בית שמש.

רה"ע ד"ר בלוך מפרטת מכלול צעדים שנכון להפעילם כעת לאור בלימת נתוני התחלואה בעיר והגברת קצב פינוי החולים.

רה"ע ד"ר עליזה בלוך: "נכון לעבור לניהול האירוע ברמת בניין ולא ברמת שכונה. יש לחזק את מערך ההסברה העירוני, יש להגביר את האכיפה במרחב הציבורי ובמקביל להגדיל ולהנגיש את מערך הבדיקות לכלל הציבורים, כמו כן, לחזק את מערך פינוי החולים למלונות וצעדי אכיפה כנגד סרבני פינוי ולהגדיל את הסיוע האזרחי לתושבי השכונות הנדרשים לבידוד".

רה"ע ד"ר בלוך מסיימת את מכתבה ואומרת כי "בסיעור מוחות בין כלל הגורמים השותפים להערכת המצב לא נמצאו הצדקות להמשך מגבלות התנועה".

פנייתה של ד"ר בלוך מגיעה לאחר שאמש העירייה אירגנה חגיגות לרבים מתושבי העיר במסיבה מאולתרת לרגל יום העצמאות, צעד שגרר ביקורת רבה כלפיה.

העיתונאי יוסי אלי מערוץ 13 הביא תיעוד מהחגיגות בטוויטר וכתב: ‏בית שמש, האזור החרדי בהסגר מוחלט... כל תפילה גוררת כניסה מאסיבית של המשטרה ופיזור והפרות סדר ותמונות קשות של ילדים זורקים אבנים על המשטרה. אבל... בלילה ביום העצמאות, זה לא מפריע לעירייה לארגן במה מאולתרת לתושבים מהציבור הכללי! ולגרום להתקהלות וחגיגה בזמן שבכל המדינה שקט.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום