המלמד לליצמן: יש לי תרופת פלא לקורונה

מלמד בחיידר בעיר בני ברק בשם אורי סופר, פנה לשר הבריאות ליצמן וסיפר לו כי יש לו תרופה טבעית שמסייעת לדבריו באופן דרמטי לתסמיני נגיף הקורונה • "לוקחים 8 גרגירים שזה כ 400 מיליגרם ארבע פעמים ביום! לועסים כמו מסטיק רבע שעה ובולעים"

בריאות 28.4.2020 | 14:30

פינוי חולה עם חשש לקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מלמד באחד מהחיידרים בבני ברק בשם אורי סופר, פנה לשר הבריאות יעקב ליצמן עם תרופה טבעית, שלדבריו, יעילה מול הקורונה.

"הכל התחיל כשבועיים לפני חג הפסח, בתחילת חדש ניסן", הוא כותב. "נודע לי על אשה מבית שמש (כאן הוא צירף שם ומספר טלפון ק.ב.) המתמחה קלינית בצמחי מרפא עם ניסיון של עשרות שנים, שהיתה משתמשת בשרף עץ הלבונה, על מנת לרפא שפעת, וירוסים וחיידקים בתוך יום אחד בלבד. נודע לי שהיא נתנה את גרגירי השרף הזה למשפחה שנדבקו בקורונה והיו במצב קשה, הכולל חום ושיעול כבד, ולמרות שהבעל עם רקע של סכרת נעורים והאשה הייתה שבועיים אחרי לידה, יומיים אחרי שלקחו את גרגירי הלבונה – הבריאו לגמרי! בלי תסמינים כלל. וכעבור שבוע היו שלילי לקורונה". (כאן הוא צירף שמות ומספרי טלפון לאימות ק.ב.)

לדבריו, "ההוראה היתה: לוקחים 8 גרגירים שזה כ 400 מיליגרם ארבע פעמים ביום! לועסים כמו מסטיק רבע שעה ובולעים". הוא מספר כי "אחרי ששמעתי את זה, נסעתי לקחת ממנה 150 מנות של גרגירי לבונה כדי לחלק בבני ברק. גם לאחותי ואחיינית שלי העובדת בבית רפואה מעייני הישועה שהיו חיוביים לקורונה עם תסמיני חום וכאבים בגרון וקושי נשימתי, ולתדהמתי לא היה גבול כאשר אחותי ואחיינית שלי התקשרו תוך 24 שעות לספר שעברו להם כל התסמינים, הם מסוגלים לעמוד ולתפקד רגיל, ושבוע וחצי אחרי זה קבלו כבר בפעם השנייה תשובה שלילית לקורונה".

"עבדתי כמו מטורף", הוא אומר "להתחיל לחלק לאנשים חולים את גרגירי הלבונה שהיו ברשותי, התחלתי במעגל המשפחתי הקרוב אלי: שכנים, מכרים, תושבים הסמוכים אלי ברחוב, ואף התקשרתי לכמה קווי טלפון שידעתי שיש שם מאזינים רבים, וספרתי על ההצלחה המופלאה בלקיחת גרגירי שרף הלבונה הנקרא בלעז בוסוויליה קריטי. לאחר שנגמר לי הגרגרים, אמרתי לאנשים שיחפשו בחנויות טבע ויקחו כמה פעמים ביום.

התגובות שזרמו אלי, גרמו לי רעדה! מדובר בהצלחה של מאה אחוז - פשוטו כמשמעו. שני השכנים שגרים אצלי בבניין מעלי, ברחוב בן דוד 26 שהיו להם תסמינים מובהקים של קורונה וחלקם הובחנו כחיוביים, התרפאו מידית. אחד השכנים שאבד לו חוש הטעם המשיך לקחת עוד כמה ימים וגם זה חזר לו. כל שכן המשיך להפיץ את ההצלחה הלאה. כתוצאה מזה הגיע אלי הרב הלל כהן שגר בסמוך אלי ברחוב אברהם בן דוד 40 - שאשתו אושפזה עם דלקת ראות ועם תסמיני קורונה, והוא מיד הביא לה את הלבונה, לאחר יומיים שחררו אותה מאשפוז לביתה. הוא התקשר אלי ואמר שאת הנס הרפואי הזה זוקף רק לזכות הלבונה, לא יאומן כי יסופר".

הוא ממשיך לספר כי "באותו יום התקשר אלי זמר ידוע מבני ברק בשם אבי בן ישראל, ובקש באופן דחוף לבונה לו ולאשתו שהיא עם תסמינים קשים מאד ושוכבת במיטה בלא כח לזוז. הבאתי לו לבונה ובקשתי שאם רואה שיפור שיודיע לי ויפרסם את הנס. לאחר יומיים התקשר וסיפר לי בהתלהבות שהוא מקיים את הבטחתו, אשתו קמה לתחייה ממש וגם הוא החלים לגמרי. הוא דיבר על כך ברדיו קול ברמה ומאז התרבו הפניות והבקשות ללבונה בקצב מסחרר. פתחנו כארבעים מוקדים בארץ לחלוקת לבונה".

הוא המשיך לתאר כי "אשה אחת מבוגרת מבית אבות ויזניץ בני ברק חילקה למספר לא מבוטל של מבוגרים שהיו להם תסמינים ועוד לא פונו למלוניות כי עוד לא הגיעו להם תשובות מהבדיקות, וראה פלא פלאות, המבוגרות שלקחו מהלבונה – חזרו אליה וספרו לה שהרבה יותר קל להם לנשום ותוך יום וחצי הרגישו שיפור אדיר במצבם".

בהמשך הוא צירף רשימה של עשרות אנשים כולל מספרי טלפון, שלקחו את הלבונה וחל שיפור במצבם.

אחת מהם, דבורה שבתאי, סיפרה ל'בחדרי' כי בהתחלה היא לא האמינה לכל הסיפורים הללו. "הייתי בטוחה שעוד שרלטן מנסה לעשות עלי כסף. רק כשראיתי שזה בחינם התרצתי לנסות, ותוך פחות מיממה עברו לי כל התסמינים. שלושה ימים אחרי כבר הייתה לי בדיקה ראשונה שלילית. נתתי גם לגיסתי ואחי שחלו, וגם הם הבריאו תוך כמה ימים וללא שום תסמין".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום