ראש העיר דורשת: "להטיל סגר על חלק מהשכונות החרדיות"

לאור העלייה במספר החולים בשכונות רמה ב' והקריה החרדית, דורשת ראש העיר בית שמש מהממשלה להטיל סגר על חלק מהשכונות החרדיות, בהם נרשם זינוק מדאיג בחולי קורונה, לצד זאת היא מבקשת לגבש חבילת סיוע מקיפה לתושבים 

חדשות בארץ 23.4.2020 | 20:55

חרדים בקניות, אילוסטרציה | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בעקבות עלייה בשיעור התחלואה ברחבי העיר ובדגש על חלק מהשכונות החרדיות, ראש העיר בית שמש עליזה בלוך דורשת משרי הממשלה לדון ולאשר הטלת סגר על חלק מהשכונות החרדיות בעיר בית שמש, בעקבות עלייה במספר החולים בשכונות בעיר.

עליזה בלוך מציינת בדרישתה: "לאור העלייה במספר החולים בשכונות רמה ב' והקריה החרדית קיימתי מספר פגישות עם משרד הבריאות פיקוד העורף ומשטרת ישראל וכן עם חברי מועצת העיר אני סבורה כי בעת הזו נדרשת תכנית חירום מקיפה לטיפול בשכונות אלו".

ראש העיר דורשת מהממשלה להגביל את התנועה בשכונות אלה ולצד זאת לגבש עבורן חבילת סיוע מקיפה. היא מבקשת שהחבילה תכלול: מערך מתוגבר לפינוי חולים, הגברת כלי הסיוע לתושבי השכונה בסלי מזון, פעילויות העשרה לילדים ונוער, דאגה מקיפה לאוכלוסיות בסיכון כדוגמת קשישים, וכן הגבלות תנועה והגברת אכיפה.

למעשה דורשת בלוך להטיל סגר בדומה לזה שהיה עד בשבוע שעבר על העיר בני ברק ועל שכונות בירושלים, מה שעלול להוביל שוב לזעם בריכוזים החרדים. בלוך אמרה היום: "אני פונה לכלל תושבי העיר ומבקשת להמשיך ולהקפיד על ההנחיות ונוהלי החירום".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום