צעד משמעותי: הצוות הניהולי של בתי הספר חוזר לעבודה

משרד הבריאות הודיע היום כי צוותי הניהול של בתי הספר ישובו לעבודתם, ככל הנראה כהכנה להחזרת מערכת החינוך לפעילות בצל הנגיף

חדשות בארץ 23.4.2020 | 16:32

מנדי הכטמן, פלאש 90

בעוד ילדי החינוך המיוחד חזרו חלקית ללימודים, שאר הילדים עדיין נמצאים בבית. אולם, משרד החינוך הודיע היום (חמישי) על צעד משמעותי לקראת חזרה עתידית של התלמידים. לפי הודעת משרד החינוך, הצוות הניהולי של בתי הספר חוזר מהיום לעבודה. מדובר בינתיים רק במנהל בית הספר, סגן מנהל, מזכירה, הנהלת חשבונות ואב הבית. עם זאת, נציין כי מועד חזרת התלמידים אינו ידוע עדיין.
 
הצוות יטפל במשימות השוטפות הנוגעות לחינוך, למידה מרחוק וההיערכות לחזרה לשגרה, בהן היערכות לקראת חזרה הדרגתית של מערכת החינוך לשגרה, קידום הלמידה מרחוק, ופעולות נדרשות נוספות בהן עבודת מזכירות, ניהול תקציב, חשבונות, תשלומים ורישומים; ניהול רישום וקבלת תלמידים לשנה הבאה; ניהול ציונים ורישום תלמידים לבחינות; טיפול לוגיסטי שוטף של תחזוקה וטיפול במערכות בית הספר; היערכות אדמיניסטרטיבית לקראת בית הספר של הקיץ; והיערכות לקראת שנת הלימודים הבאה.

שר החינוך, רפי פרץ אמר כי "צעד אחר צעד, מערכת החינוך הולכת וחוזרת לשגרה תחת מגבלות. אנו פועלים כל העת על מנת להחזיר את מערכת החינוך בהקדם והחזרת הצוותים המינהליים של בתי הספר היא עוד צעד בדרך לשם. החזרת מערכת החינוך קריטית לתלמידים, למשק ולמדינה כולה ואעשה ככל שאוכל כדי שחזרה זו תקרה בקרוב".
 
מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, הוסיף: "אנחנו ממשיכים במלוא המרץ כדי שמערכת החינוך תהיה ערוכה לחזרה הדרגתית של התלמידים אל הגנים ובתי הספר. לצד זה, אנחנו פועלים לקדם את המהלכים הנדרשים לפתיחת פעילויות הקיץ ופתיחתה של מערכת החינוך בשנת הלימודים הבאה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום