ללא רקע רפואי: אם ל 9 ילדים נפטרה מקורונה

האישה החשובה מרת מזל דלאל ע"ה מהקריה החרדית בבית שמש  אושפזה בערב החג לאחר קוצר נשימה בערב החג לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה ובשבת אחר הצהריים למגינת לב מצבה הדרדר והיא נפטרה לבית עולמה 

ברוך דיין האמת 11.4.2020 | 21:45

אילוסטרציה | יונתן זינדל, פלאש 90

ברוך דיין האמת: בצער רב התקבלה הידיעה המרה על פטירתה של האישה החשובה מרת מזל דלאל ע"ה מרחוב מהרי"ל דיסקין בקריה החרדית שנפטרה ל"ע ממגיפת הקורונה והיא בת 58 בפטירתה.

המנוחה ע"ה אושפזה בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים בערב החג ובשבת הדרדר מצבה והיא השיבה את נשמתה ליוצרה ללא שום רקע רפואי כלל. 

מפקד זק"א בית שמש הרב אברהם קאפ יו"ר עזרת אחים בעיר בית שמש שכנה של המנוחה ע"ה מספר בכאב ל'בחדרי חרדים' מדובר במשפחה ששמרה על כל הכללים וההוראות, בערב החג האמא נדבקה ואושפזה בערב החג, לא היה לה שום רקע רפואי קודם, זה טרגדיה קשה פה לכל השכונה בקריה החרדית, הם היו מהמשפחות של המייסדים פה".

הרב קאפ מסביר ומחדד שוב "גם אם יש רקע רפואי זה נורא ואיום אנשים יכולים לחיות ועד חמישים שנה עם הרקע, לכן צריך לשמור על הבריאות, כל אחד אומר לי זה לא יקרה צריך לשמור על ההנחיות". 

הותירה אחריה את בעלה הרב יואל דלאל שליט"א מקים מוסדות בבית שמש ואברך חשוב בעיר, היא הותירה אחריה 9 ילדים יתומים.

הלוויתה הערב (מוצאי שבת חול המועד) עקב המצב מתבקשים כל מכריה לא להשתתף בלוויה כלל, זק"א ועזרת אחים בית שמש מטפלים בכל הלוויה ועזרה למשפחה בשעתה הקשה. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.  

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום