מחר: בדיקות אקראיות בבני ברק; התושבים זועמים

ביזומת משרד הבריאות ייערכו מחר מאות בדיקות קורונה אקראיות לתושבי העיר, זאת במטרה לדגום את מצב התחלואה בעיר | יועצו של נתניהט לעניין הקורונה שוחח עם בית הגר"ח קנייבסקי בכדי לעודד את התושבים לשתף פעולה | תושבים ששוחחו עמנו הביעו זעם על המהלך 

חרדים 9.4.2020 | 23:17

מתחם בדיקות קורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

במטרה להלחם בהמשך התפשטות הקורונה בבני ברק, משרד הבריאות יערוך מחר (שישי) מדגם שיכלול 1,500 בדיקות אקראיות לתושבי העיר. מי שיערכו את הבדיקות הם מתנדבי 'איחוד הצלה'. הפרוייקט הינו ביוזמת 'קמא-טק' ומכון ויצמן. כך מדווח יאיר שרקי בחדשות 12.

מנכ"ל חברת 'מובילאי' וסגן נשיא חברת 'אינטל', פרופסור אמנון שעשוע, המשמש כיועצו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא הקורונה, שוחח בערב החג עם ביתו של הגר"ח קנייבסקי - כדי שייתן את ברכתו ליוזמה ויעודד את התושבים לשתף פעולה.

עם זאת, תושבי בני ברק כועסים על המהלך. "בכל עיר שבה ייערכו 1,500 בדיקות אקראיות, מספר החולים יזנק", אמר אחד התושבים ל'בחדרי' והוסיף, "הם הבינו שהסגר על בני ברק לא מוצדק, ועושים הכל בשביל להשאיר אותנו בסגר הנוראי הזה".

תושב אחר איתו שוחחנו אמר ל'בחדרי חרדים'; "שילכו לערוך בדיקות כאלה בתל אביב, ופתאום מספר החולים יזנק שם בעשרות אחוזים. הגיע הזמן שיעזבו אותנו בשקט".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום