מנין החולים בישראל מתקרב ל-10,000; 166 במצב קשה; 86 מתו

מדינת ישראל עברה ליל סדר ראשון בתולדותיה תחת עוצר, כאשר לא התאפשרה תנועה בין עיר לעיר וגם נאסר לקיים את הסדר עם המשפחה המורחבת | בתוך כך, במהלך החג עלה מנין חולי הקורונה ומתקרב לעשרת אלפים, בירושלים ישנם מעל 1,600 ובבני ברק קרוב למספר זה

בריאות 9.4.2020 | 20:19

אילוסטרציה צילום: דוברות הדסה

מספר החולים בקורונה בישראל עלה במהלך החג ל-9,968. מספר החולים במצב קשה הוא 166, כשמתוכם 121 מונשמים. מספר המתים עומד על 86 ומספר המחלימים על 1,011. לפי נתוני משרד הבריאות, העיר בעלת מספר החולים הרב ביותר היא ירושלים, בה 1,630 חולים מאומתים, ולאחריה בני ברק, בה 1,594 חולים. בחלוקה על פי אוכלוסייה, בני ברק במקום הראשון.

מהנפטרים החדשים מהקורונה; בן 84 שסבל ממחלות רקע והועבר לאשפוז במוסד הגריאטרי ביפו לפני עשרה ימים לאחר שנדבק בנגיף, ומת הבוקר בבית החולים וולפסון. הנפטר הוא הדייר ה-11 מבית האבות משען שבבאר שבע. 

בנוסף, חולה בת 89 מבית מבית האבות ביבנאל שסבלה ממחלות רקע נפטרה בבית החולים פדה-פוריה.

בתוך כך, במהלך החג הגיע לבית החולים שיבא תל השומר תינוק בן חמשה שבועות שנמצא חיוני לקורונה. מהמרכז הרפואי שיבא נמסר, כי "למרכז הרפואי שיבא הגיע תינוק בן 5 שבועות חיובי לקורונה. התינוק בהכרה מלאה וממשיך לעבור סדרת בדיקות. מיועד לאשפוז ביחידת לטיפול נמרץ קורונה. ביחידה הוקם מבעוד מועד מתחם יעודי מבודד, למקרים מיוחדים, שם ישהה התינוק עם מלווה. בתינוק יטפל צוות של מומחי טיפול נמרץ ילדים".

ויש גם חדשות משמחות: מהמרכז הרפואי לגליל שבנהריה נמסר כי הבוקר שוחררו מהמחלקה המיועדת לחולי קורונה שלוש קשישות, בנות 97, 96 ו-91, שהוחזרו לבית האבות "הבונים החופשיים" בנהריה, לאחר שמבדיקות שנערכו להן התברר כי החלימו מהמחלה. במחלקה עדיין מאושפזים שלושה דיירים שהובאו מבית האבות, בני 93, 85 ו-75, ואשר מצבם מוגדר קל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום