רוצח! החרדי שירק על שוטרת יישאר במעצר

החרדי ב ה-48 שירק בבית שמש על שוטרת במהלך ביצוע אכיפת קורונה של המשטרה בעיר, הגיש ערער על מעצרו, אך בית המשפט המחוזי דחה

חדשות בארץ 7.4.2020 | 16:00

מתפללים בניגוד להנחיות, אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה ערר שהגיש חרדי בן 48 מבית שמש שהואשם ביריקה על שוטרת וסירוב לפינוי התקהלות מכוח צו בריאות העם, בית המשפט המחוזי קבע כי הנאשם יישאר במעצר עד החלטה אחרת.

פרקליטות מחוז ירושלים ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. הערר הוגש בעקבות החלטת בית משפט השלום להאריך את מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת.

השופט אביגדור דורות קבע כי "העורר לא רק שלא פעל לכאורה בהתאם להנחיות והשתתף בהתנגדות קולקטיבית לפעולות האכיפה, אלא אף מיוחסת לו יריקה הטומנת בחובה סכנת הדבקה. משום כך, קשה לשמוע מפיו של העורר טענה הקשורה לחששו מפני הידבקות בנגיף הקורונה בבית המעצר, חשש שלא הטריד אותו לכאורה כלל וכלל עד שנעצר".

מדובר בכתב אישום ראשון נגד אזרח ישראלי בגין הפרת צו בריאות העם, לאחר שביום שני שעבר שסירב לפזר מנין שקיים בבית כנסת בית שמש, כמו כן התסיס את המתקהלים ואף ירק לעבר שוטרת ופגע בחולצתה.

בכתב האישום נכתב בין היתר, כי "הנאשם התסיס את המתקהלים לא להישמע להוראות השוטרים. תוך כדי שהנאשם צועק ומתפרע, ביקשו השוטרים מהנאשם להתפנות, אך הוא סירב. בשלב מסוים, נעמדה שוטרת מול הנאשם, במרחק של כמטר, והורתה לו להירגע. בתגובה ירק הנאשם לעברה ופגע בחולצתה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום