הסגר על המדינה: ירושלים תחולק לאשכולות

בהמשך לנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש - היום צפויה ועדת השרים המיוחדת לאשר את הסגר שיוטל על מדינת ישראל וכן את הסגר ההדוק יותר בירושלים ובערים נוספות ברחבי הארץ

חדשות בארץ 7.4.2020 | 08:25

יונתן זינדל, פלאש 90

הבוקר (שלישי) שרי הממשלה צפויים לדון בסגר שאמור להיות מוטל על המדינה: סגר שיסתיים בסוף השבוע. בנוסף, ישנה הצעה לסגר מלא ולחלוקת העיר ירושלים לאשכולות, לצד סגר ממושך יותר על כמה ערים נוספות ושכונות שונות בעיר בית שמש.

על פי ההצעה, ירושלים תתחלק ככל הנראה לארבעה אשכולות, בהם יוטל סגרים ולא יתאפשר מעבר משכונה לשכונה או יציאה מאותו אשכול. החלוקה המסתמנת היא: הר נוף, גבעת שאול וקריית משה; בית וגן וקריית מרדכי; רמות ורמת שלמה; ושכונות המרכז: סנהדריה, שמואל הנביא, בית ישראל, בוכרים, מאה שערים, גאולה זיכרון משה, מקור ברוך, רוממה ושכונות צפוניות.

בנוסף, סגר של כשבוע יוטל על הערים: אלעד, מגדל העמק, אשקלון, טבריה ואור יהודה, וכן על שכונות בעיר בית שמש, בהן: בית שמש המרכזית והדרומית. זאת לצד ערים נוספות שעלולות לעלות לדיון בזמן הקרוב ולהיכנס לתקנות "אזור מוגבל" בוועדת השרים המיוחדת.

עוד צפוי לעלות לדיון בפני פורום השרים - שהיה אמור להתכנס כבר אתמול - הארכת הסגר הקיים על העיר בני ברק לעוד ארבעה ימים - הסגר יימשך עד לעיצומו של חג הפסח בי"ח ניסן (12/4).

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום