הגר"ש הובא למנוחות: בנו מונה לממלא מקומו

במעמד הקבורה בהשתתפות בני המשפחה בלבד הוכרז כי הגאון רבי ניסים מלכה ימלא את מקום אביו הגאון רבי שמעון מלכה זצ"ל ברבנות קהילת רבנו יוסף קארו בבני ברק

חרדים 7.4.2020 | 08:17

הלווית הגר"ש מלכה זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

אמש (שני) בשעות הצהריים ליוו למנוחות את אב"ד ת"א ורב קהילת רבנו יוסף קארו בבני ברק הגאון רבי שמעון מלכה זצ"ל, שהסתלק לבית עולמו בגיל 76 לאחר מחלה קשה בשנים האחרונות. 

הלווייתו התקיימה על פי הנחיות המשטרה, ללא מספר גדול של מלווים ולמפרע התקיים רצון צדיק שביקש פעמים רבות לאורך כל תקופת מחלתו, שלא לעשות לו לוויה המונית ושלא להרבות בהספדים.

הגר"ש מלכה זצ"ל היה ידוע כאחד מגדולי הדיינים בעולם הדיינות , היה מגדולי תלמידיו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ובפטירתו נעקרה דמות של איש הלכה ומדקדק על קלה כבחמורה אדם עניו שעמל לפסוק פסקי דין גם הקשים ביותר ובחכמתו הביא לא פעם לתוצאה הרצויה.

במעמד הקבורה הוכרז כי על פי דעתו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן והגאון רבי שמעון בעדני שליטא אשר הרב זצ"ל היה תלמידם עשרות בשנים, כי בנו הגאון רבי ניסים מלכה, רב קהילת 'בית השם', ימלא את מקומו וימשיך דרכו בהנהגת הקהילה וכרב בית הכנסת רבנו יוסף קארו בשכונת רמת אהרן בבני ברק.

הגר"ש נטמן בבית החיים בסגולה כשהוא הותיר אחריו את אחד עשר ילדיו. בניו וחתניו כולם זרע ברך השם, רבני קהילות, ראשי כוללים ומורי הוראה.

 

הלווית הגר"ש מלכה זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

 

הלווית הגר"ש מלכה זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

 

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום