רגע לפני חתימה: המו"מ פוצץ, הצוות נטש את בלפור

אחרי שנראה היה כי הערב תיחתם ההיסטוריה והליכוד וכחול לבן יחתמו על הסכם קואליציוני, הוא פוצץ בלחץ סיעת 'ימינה' שאיימה לפרוש לאופוזיציה באם הימין לא יקבל רוב בוועדה לבחירת שופטים | צוותי המו"מ נטשו את מעון ראש הממשלה

פוליטי 6.4.2020 | 20:41

בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג, יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות לחץ מסיעת 'ימינה' על ההסכם הקואליציוני שנסגר בין 'כחול לבן' ל'ליכוד' על הרכב הוועדה לבחירת שופטים, שיעשה בהסכמה, כאשר בליכוד ביקשו לבחון מחדש ובעקבות כך פוצצו השיחות והצוותים עזבו את מעון ראש הממשלה.

על פי 'כחול לבן', המו"מ הופסק "לאחר הגעה להבנות בכל הנושאים, ביקשו בליכוד לדון מחדש באופן פעולתה של הוועדה לבחירת שופטים" והבהירו כי "לא נאפשר שום שינוי בתפקוד הוועדה לבחירות שופטים ופגיעה בדמוקרטיה".

כזכור, בעקבות דיווחים על ההסכם תקפו בסיעת 'ימינה' ואמרו: "בהסכם המתגבש נכנע נתניהו בעניין המשפטי לחלוטין לכחול לבן. אהרון ברק וההפיכה השיפוטית שלו חוזרים אל הבמה וימשיכו למנות את בני טיפוחיהם לבית המשפט העליון. והכל במזומן ומרגע הקמת הממשלה".

עוד הוסיפו ב'ימינה' כי "זו תהיה בכיה לדורות ואנחנו קוראים לנתניהו להתעשת ולעמוד על הקווים האדומים של מחנה הימין". כאשר בכירים במפלגה תדרכו בשעה קודם לכם כי עתידם הוא לשבת באופוזיציה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום