הסקרנים הורחקו והחולה המאומת נשלף מלב מאה שערים

שוטרים נקראו לאתר חרדי בן 22 תושב נתניה שאומת כחולה קורונה, לאחר שזה יצא מביתו לירושלים | הוא אותר בשכונת מאה שערים ונלקח בניידת לטיפול הראוי

חדשות בארץ 6.4.2020 | 19:18

שוטרים בפעילות צילום: דוברות המשטרה

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה: כוחות משטרת ישראל איתרו ועצרו הערב (שני) חולה מאומת בנגיף הקורונה שהפר את הנחיות משרד הבריאות בשכונת מאה שערים בירושלים.

במוקד המשטרה התקבל בשעות הצהריים דיווח, לפיו צעיר כבן 22 תושב נתניה, שהנו חולה מאומת בנגיף הקורונה, הפר את הנחיות משרד הבריאות ויצא מביתו ככל הנראה לכיוון ירושלים.

בפעולות מהירות שביצעה המשטרה, הצליחו השוטרים לאתר אותו בתוך מבנה בליבה של שכונת מאה שערים.

השוטרים שלבשו חליפות מיגון, הרחיקו מפתח הבית את התושבים והסקרנים, הודיעו לו כי הוא חולה מאומת וכי הוא מפר הנחיות צו בריאות העם, והוציאו אותו בניידת משטרה מהאזור על מנת למנוע סכנה לבריאות הציבור ולהמשך חקירת נסיבות הפרת הצו.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

נשמעים להנחיות – מצילים חיים!

שוטרים בפעילות צילום: דוברות המשטרה

 

שוטרים בפעילות צילום: דוברות המשטרה

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום