זקן ראשי הישיבות בארה"ב נפטר מנגיף הקורונה

אבל בעולם התורה בארה"ב: הגאון רבי משה גרין זצ"ל מגדולי וזקני ראשי הישיבות בארה"ב נפטר מנגיף הקורונה בגיל 86. היה נואם בכל הכינוסים של יהדות ארה"ב

ברוך דיין האמת 6.4.2020 | 14:57

הגאון רבי משה גרין זצ"ל צילום: העולם החרדי

אבל ביהדות החרדית בארה"ב: בשעה זו מגיעה הידיעה הקשה והמרה על הסתלקותו לשמי רום של הגאון רבי משה גרין זצ"ל, ראש ישיבה דמונסי ומגדולי וזקני ראשי הישיבות בארה"ב שנפטר מנגיף הקורונה לאחר שאושפז במצב קשה, והוא בן 86 בפטירתו. 

בישיבתו במונסי ובהיכלי בתי המדרש בארה"ב פורסמו קריאות להתפלל עבור הגאון רבי משה בן סלאווא לרפואה שלמה אך למגינת לב הוא נפטר לבית עולמו.

הגר"מ גרין זצ"ל נולד באמריקה ומגדולי תלמידי החכמים שבה כבר מקטנותו נודע כבעל כישרון עצום ולמד בישיבת 'בית מדרש עליון', שם התקרב לגאון רבי גדליה שור זצ"ל והתקרב לעולם החסידות. 

במשך עשרות שנים שימש כראש ישיבה בחצר חסידות סקווירא לשם נקרא על ידי האדמו"ר רבי יעקב מסקווירא זצ"ל, ברבות השנים הקים את הישיבה דמונסי לבחורים חסידים שהייתה לאחת מפארי הישיבות באמריקה.

הגר"מ גרין זצ"ל נודע כאחד מגדולי אנשי החינוך באמריקה ועמד בראש המערכות על קדושת היהדות החרדית. הוא עמד בראש הכינוסים נגד פגעי הטכנולוגיה ועוד כינוסים נוספים.  

היה אדם עניו גדול, שלא החזיק מעצמו ודיבר עם כולם בגובה העיניים. עיקר חייו היה לדבר על חינוך ועוד פעם חינוך, בהדגישו תמיד שצריך לתת יחס טוב לילדים בצורה מיוחדת. 

ראיון אחרון העניק הגר"מ גרין זצ"ל במהלך החורף למגזין 'בקהילה' והדברים מתפרסמים במגזין הפסח של העיתון. 

בשנים האחרונות עבר אירוע מוחי ואף עבר השתלת קוצב לב ומאז הלך ונחלש עד שכעת נדבק מנגיף הקורונה. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום