שאמה מייצר קרע בעם ומתכחש למציאות בשטח

גינויים מקיר לקיר: הצבת המחסומים מצד ראש עיריית רמת גן בגבולות בני ברק מעוררת גל ביקורת חריף כנגדו - כאשר גם רון חולדאי מצטרף לביקורת • שאמה עצמו בינתיים מתכחש וטוען כי "גיבורי בני ברק לא בדרך לפרק את המחסומים שהקים"

חדשות בארץ 6.4.2020 | 13:20

כרמל שאמה הכהן בלשכתו צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית רמת גן מתקשה להתמודד עם העובדות, ובפוסט שפרסם בפייסבוק - הוא קורא תיגר על העובדות בשטח. וכך, למרות התיעוד הברור מעובדי ופקחי עיריית בני ברק שמפרקים את הגדרות שהציב, הוא טוען כי "גיבורי בני ברק לא בדרך לפרק את המחסומים שהקים".

בנוסף, ראש העיר טוען כי ההודעה על כך שמנכ"ל משרד הפנים הורה לו על פירוק הגדרות והמחסומים שהקים היא שקרית, וזאת למרות שההודעה על כך יצאה מהגורמים הרשמיים במשרד הפנים.

להלן הפוסט המלא של כרמל שאמה: "שום התקפה עלי לא תגרום לי לקבל החלטה שתסכן חיי תושב אחד. בשעה האחרונה כלי התקשורת מפיצים שני שקרים מוחלטים. השקר הראשון מנכ"ל משרד הפנים מעולם לא הורה לי דבר אלא עזר לבקשתי לשכנע את משטרת ישראל לסגור את הפרצות".

שאמה הוסיף, "השקר השני על פי הסיכום עם ראש העיר בפועל של בני ברק שום עובד עירית בני ברק לא יגע בשום דבר בר"ג. לכן הודעת הדוברות מלאת הרהב לפיה "גיבורי עירית בני ברק בדרך לפרק" היא שקר מוחלט וככל שתבוצע ויופרו ההסכמות נגיב בהתאם.

לסיום אמר ראש עיריית רמת גן, "לא יהיו מעברים מופקרים מר"ג לבני ברק וההיפך שיסכנו את חיי תושבי שתי הערים וככל שיהיו ולא יטופלו נטפל בהם אנחנו".

עובד עיריית בני ברק בפעולה. צילום: עיריית בני ברק

בתוך כך, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב בחריפות לאקט של שאמה. "ראש העיר רמת גן עושה דין לעצמו ומתגלה כמפר חוק סדרתי, ובעיקר כאדם שאיבד את טיפת החמלה והסולידריות האחרונה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום