כך לא תוותרו על ירושלים בחג גם בזמן הקורונה

עיריית ירושלים קוראת לכם להמשיך ולשמור על כללי הזהירות הנדרשים ויחד עם זאת לא לוותר על האווירה המסורתית של הפסח הירושלמי. העירייה מציעה מגוון פתרונות לכלל שכבות האוכלוסייה. פעילויות איכותיות לילדים בנושא ירושלים, חלוקת מזון חג לקשישים עד הבית ועוד

חדשות בארץ 5.4.2020 | 13:34

יונתן זינדל, פלאש 90

עיריית ירושלים פועלת במספר מישורים על מנת שתושביה יעבירו את החג בצורה הבטוחה ביותר ויחד עם זאת, ישמרו על אווירת חג נעימה בחיק המשפחה.

ראש העיר משה לאון, הורה למשטרה העירונית להמשיך לאכוף בקפידה את כללי משרד הבריאות וקורא גם לתושבים להמשיך לעקוב אחר ההוראות המתחדשות ולציית להן בזהירות רבה. בסביבת ראש העיר מביעים סיפוק מהמשמעת שמגלה רוב הציבור בשמירה על הנחיות משרד הבריאות ומקווים שימשיכו לנהוג באחריות גם במהלך החג.

לקראת חג הפסח העירייה מפעילה מספר מערכים לרווחת התושבים. חלוקת המזון לחג לקשישים נערכת כבכל שנה. המצרכים מגיעים עד הבית, תוך הקפדה מרבית על היגיינה והכללים הנדרשים, כדי שגם השנה יוכלו לקיים את הפסח כסדרו.

ראש העיר משה ליאון, סיפר "השבוע חילקנו לרשימה של כ- 12,500 תושבים ותיקים הזקוקים לסיוע מנות מזון, כ- 87,000 מנות בסה"כ. בשבוע הבא נמשיך בחלוקת מנות כשרות לפסח בהכשרים שונים התואמים לצרכי התושבים הללו, שאינם יכולים לצאת מהבית בתקופה זו, כולל ערכה ייעודית לליל הסדר לתושבים הוותיקים הבודדים".

כמו כן, במסגרת המגבלות, העירייה פועלת רבות כדי שגם השנה לא תוותרו בחג על בילויי הפנאי והתרבות שלכם. קניון וירטואלי ראשון מסוגו הוקם בירושלים והתושבים יכולים ליהנות מחוויית  קניות ולרכוש צעצועים, בגדים ועוד, או סתם להתפנק על מאכלים משובחים שיגיעו אליכם עד הבית.

בנוסף, עיריית ירושלים קוראת לתושביה וכן לכל אזרח במדינה אשר חשובה לו השמירה על המורשת, לא לוותר השנה על החיבור לעיר הקדושה. מטבע הדברים, השנה לא תתקיים העלייה המסורתית לרגל ובמקום זאת ניתן לצרוך תכנים איכותיים על העיר ועל ההיסטוריה החשובה והבלתי נפרדת שלה מתרבות העם היהודי. ספרים בנושא, ניתן למצוא דרך אתר העירייה, בספרייה הדיגיטלית הגדולה בעולם. חג החירות הוא גם זמן טוב לשתף את הילדים דרך תכני המדיה השונים בכל העבר העשיר של העיר וכן לערוך איתם פעילויות בנושא ירושלים.

כך תוכלו להעביר את החג בבית בצורה מעניינת, תוך לימוד תכנים מגוונים ואיכותיים.

ראש העיר מאחל לתושבים, חג פסח כשר, שמח ובטוח.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום