תתחדשו: שמונה מוצרי יופלה חדשים בכשרות מהודרת לפסח

למגוון הגדול והרחב של 250 מוצרי החלב של תנובה, הכשרים לפסח בכשרות מהודרת, מתווספים השנה, לראשונה, 8 מוצרים חדשים של יופלה - מותג היוגורט המוביל

כלכלי 5.4.2020 | 12:30

יח"צ

למגוון  הגדול  והרחב של 250 מוצרי החלב של תנובה, הכשרים לפסח בכשרות מהודרת, מתווספים השנה, לראשונה,  8 מוצרים חדשים של יופלה - מותג היוגורט המוביל. השקת המוצרים הכשרים לפסח בכשרות מהודרת היתה כרוכה בהשקעה משמעותית לאיתור רכיבים כשרים לפסח  העומדים בסטנדרטים הגבוהים של בד"צ ועדת מהדרין.

ברשימת מוצרי יופלה שהושקו לראשונה למהדרין לפסח  -  יופלה תות 3% ( גם מארז), יופלה משקה יוגורט עם תות (מארז), יופלה בתוספת נטיפים בטעם שוקולד ושבבי קוקוס, יופלה לבן בטעם טבעי 0%, 1.5% (גם במארז) ו-3% (גם במארז), יופלה לבן 1.5% במתיקות מעודנת (גם במארז) יופלה טיוב 4% בטעם וניל, ועוד.

מוצרי יופלה החדשים  בכשרות מהדרין לפסח הם בשורה צרכנית  לצרכני המהדרין ומאפשרים גם בפסח בחירה בין טעמים ומרקמים, בין תוספות מרעננות ויוגורט לבן.

לפני קרוב ל-20 שנה חוללה תנובה מהפכה כאשר השיקה  את מותג היוגורטים הבינלאומי "יופלה" והביאה לצרכנים בשורה חדשה - יוגורט שהוא לא רק בריא, אלא גם מהנה.

היוגורט הטעים, התוספות המפנקות, מגוון הטעמים, המרקמים והנראות יוצאת הדופן, הפכו את המותג חיש מהר למותג מוביל בקטגוריית היוגורט. עם השנים התרחב מותג יופלה עם  מוצרים וחדשנות פורצת דרך. כיום יופלה מונה שורה ארוכה של מוצרים איכותיים כשרים למהדרין המתאימים למגוון הזדמנויות בכל יום ובכל שעה.

השקה של שמונה מוצרי יופלה חדשים בכשרות מהודרת לפסח היא לא פחות ממהפכה של ממש. ההשקה של מוצרי יופלה החדשים לפסח דרשה השקעה רבה במחקר ובפיתוח, מבחני טעם קפדניים והקמת תשתיות תומכות. מדובר במהלך משמעותי מאד שנועד לאפשר לצרכני המהדרין ליהנות ממגוון מוצרי יופלה. כל אחד מהמוצרים בסדרות יופלה, מביא עמו חדשנות מרעננת המעצימה את חוויית הצריכה והטעם ומספק רגעים של הנאה ופירגון עצמי.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום