רון קובי חוזר להסית: "החרדים לא ממושמעים"

"הקהילה החרדית בטבריה לא ממושמעת וזה מסוכן. זה בעוכרנו, זה בדמנו ובבריאותנו, אם אני היייתי ראש עיר, הייתי כבר מטיל עליהם סגר לפני שבועיים שלושה", כך רון קובי בשידור חי בפייסבוק

חדשות בארץ 6.4.2020 | 07:29

רון קובי / חרדים מתפללים צילום: פייסבוק/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

חשבתם שרון קובי ישאיר את הזירה לרינה מצליח ושות'? אחרי כמה חודשים של שקט, ראש העיר טבריה לשעבר, חוזר להסית נגד המגזר החרדי בטבריה. בשידור חי בדף הפייסבוק שלו, הוא תקף בחריפות את החרדים בעיר וקרא להטיל סגר על השכונות שלהם, אחר כך הציג מחקר שערך לפיו מקלחת בחום של 79 מעלות מבריחה את הקורונה וגם, שב ואמר כי הוא לא הרים ידיים וימשיך לנסות לשוב לראשות העיר.

תחת הכותרת "משדר דחוף על המצב בטבריה", שידר ראש העיר טבריה לשעבר רון קובי לייב בפייסבוק שנמשך כחצי שעה בנושא הקורונה ואיך לא, החרדים כמובן אשמים בהפצתו של הנגיף.

"אין ראש עיר, שמו פקיד. הפקיד הזה כמעט והדביק פה את כולם בקורונה. אין תפקוד", טוען קובי בשידור חי בפייסבוק, "הקהילה החרדית בטבריה לא ממושמעת וזה מסוכן. זה בעוכרנו, זה בדמנו, זה בבריאותנו, אם אני הייתי ראש עיר, כבר היה פה סגר לפני שבועיים שלושה. לא היו נותנים לבוא לפה מאות רבות של אנשים שברחו מבני ברק לכאן".

"אני אומר לכם זו תופעה מחרידה. זה הכל הפוליטיקאים שלהם. את אשר יגורנו בא לנו... סגרו את השמים ואז ליצמן הביא מטוסי קורונה מברוקלין. עדר בלי רועה. הרועים שלהם נמצאים במקומות אחרים ורק אומרים לנו זה לא יקרה", מאשים קובי.

בנוסף כתב קובי לצד השידור החי, "קפיצת מדרגה בהדבקות קורונה בקרב המגזר החרדי בעיר ובעיקר בשכונת נוף פוריה לשם הגיעו המונים מבני ברק הנצורה. מצב הרווחה בעיר קטסטרופלי וזה עלול להדרדר!!! אנחנו מבקשים מכולם פשוט לא לצאת אם לא צריך!!", כתב קובי בפייסבוק. 

כמו כן, קובי הציג "מחקר" פרטי שעשה כיצד ניתן להביס את הקורונה מהגוף; "ועוד דבר, לפני שבועיים אמרנו לכולם שהנגיף נהרס ונעלם בחום, הצענו בזמנו מקלחות חמות וסאונה! והנה מחקר חדש מוכיח: הקורונה מתה ב-79 מעלות בחשיפה של לפחות חמש דקות! והכי חשוב: לא להדליק מזגנים עד שתעבור הקורונה!!!!", כך דוקטור קובי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום