מכניס האורחים מבורו פארק נפטר מהקורונה

קורבן נוסף לקורונה שמצטרף ללמעלה ממאה נפטרים בריכוזים החרדיים בניו יורק הוא הרב ברוך יעקב בלוך ז"ל, מיקירי וחשובי חסידי ספינקא בארה"ב. הוא נפטר בגיל 64. נדבן ואיש חסד גדול שאירח על שולחנו 

ברוך דיין האמת 2.4.2020 | 15:49

רבי ברוך יעקב בלוך ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בשכונת בורו פארק בברוקלין נפטר לבית עולמו הרה"ח רבי ברוך יעקב בלוך ז"ל מחשובי חסידי ספינקא, בעברו תושב בני ברק שנפטר מנגיף הקורונה בגיל 64. 

המנוח ז"ל נולד בארץ הקודש לאביו הרה"ח רבי חיים פנחס בלוך ז"ל. בבחרותו למד בתלמוד תורה בישיבת ויז'ניץ בבני ברק בכיתתו למד עמו כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שהיה עמו בקשרים טובים גם שנים מאוחר יותר. 

ברבות השנים עבר יחד עם הוריו להתגורר בארה"ב, שם הקים את משפחתו ועשה חיל בעסקיו בבעלותו היה מוסך גדול לתיקון רכבים.

היה חסיד בלב ונפש של האדמו"ר מספינקא ארה"ב, הרבי היה שולח אותו לכל המשימות החשובות והרבי סמך עליו בעיניים עצומות. 

לצד עסקיו, נודע כאיש חסד עם לב גדול. ר' ברוך יעקב חילק אוכל בימי שישי בבתי חולים, תרם מהונו לצדקה והיה אוזן קשבת לכל אדם.

אחד מבני המשפחה מספר ל'בחדרי חרדים' "כל מי שהיה צריך עזרה ידע שיש כתובת אחת, מאות אנשים אכלו על שולחנו והוא נתן את כל כולו בשביל השני בנוסף היה עסקן רפואי וניצל את קשריו עם רופאים ואנשי ציבור לעזור לזולת". 

"הוא היה יהודי מיוחד בפרט בהכנסת אורחים שלו וברוחב הלב שלו בטוב לב שהיה לו. ולא פחות חבל על כל אותם יהודים, מבוגרים רווקים וצעירים שיצטרכו מהשבוע לכתת רגליים ולנסות למצוא מישהו שיכניס אותם לביתו, ומישהו שייתן להם פינה חמה בלב להקשיב להם".

"לפחות שכל אחד מאיתנו ייקח על עצמו לקיים הכנסת אורחים ולהקשיב לשני עם סבלנות ובסבר פנים יפות, משהו מן המשהו שהוא היה נוהג כל חייו, ויהיה זה לעילוי נשמתו של ברוך יעקב בן חיים פנחס ז"ל" מסיים בן המשפחה בכאב.  

הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ושלושה ילדים, נכדים ונכדות הממשיכים את דרכו. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום