חבר כנסת בליכוד מציע: לשקול החלפת ליצמן

לאור מצבו הבריאותו של השר יעקב ליצמן ולאור השתייכותו לקבוצת הסיכון - חבר הכנסת עוזי דיין מהליכוד דורש להחליפו לאלתר

פוליטי 2.4.2020 | 13:19

יעקב ליצמן צילום: פלאש 90

למרות מצבו הרפואי של שר הבריאות שהוגדר על ידי אנשי לשכתו "טוב", יש מי שדורש ומציע להחליף את שר הבריאות יעקב ליצמן מתפקידו כשר הבריאות שמנהל את משבר הקורונה, זאת חרף העובדה שבלשכתו הודיעו כי השר ימשיך בתפקידו כרגיל.

חבר הכנסת עוזי דיין מהליכוד כתב אמש (רביעי), "עקב מחלת הקורונה של שר הבריאות ליצמן, שכולנו מאחלים לו ולרעייתו רפואה שלמה ומהירה, צריך עכשיו למפות מי צריך להיכנס לבידוד - משרדי הבריאות והאוצר, מל"ל, מוסד, אחרים"".

חבר הכנסת דיין התייחס למצב הטכני של ניהול המשבר בצל המחלה של השר שנמצא בקבוצת סיכון בעקבות גילו, 71, ובשל היותו סובל ממחלות רקע, וקרא, "לפי מצבו של ליצמן - יש לשקול החלפתו ואפילו העברת אחריות ממשרד הבריאות".

כזכור, הלילה הודיעו בלשכת שר הבריאות כי השר יעקב ליצמן ורעייתו חלו בנגיף הקורונה וכי מצבם מוגדר טוב. במהלך היום צפויים במשרד הביראות להמשיך את החקירה ולהורות על שורה של בכירים שייכנסו לבידוד.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' בין הבכירים נמנים: ראש הממשלה, ראש המל"ל, ראש המוסד, שרים, חברי כנסת, מנכ"לי משרדים ובראשם מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ואנשי לשכתו של ליצמן.

כמו כן, לפי שעה נראה כי גדולי האדמו"רים לא ייצטרכו להיכנס לבידוד.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום