מחר: תפילה וזעקה בבית הגר"ח קנייבסקי להנצל מהמגיפה

מחר! מעמד תפילה עולמי ותפילת יום כיפור קטן לעצירת התפשטות מגיפת הקורונה בעם ישראל! בבית הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א, השם שלך חייב להיות שם!

חרדים 24.3.2020 | 12:19

הגר"ח באמירת פיטום הקטורת צילום: יח"צ

עקב המצב הקשה השורר בארץ ישראל ובעולם כולו כשנגיף הקורונה מתפשט, ומספר החולים עולה ועולה מיום ליום, ואיש אינו יודע מה יילד יום, ובכל יום ויום קללתו מרובה משל חבירו ה"י, גדול הדור מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי נזעק למען עם ישראל ועורך בביתו תפילה נדירה בזמן המסוגל ער"ח ניסן להסיר מעלינו חרון אף וזעם, ולהציל את עם ישראל ולהתפלל שלא יהיו ניזוקים מהמגיפה רח"ל.

מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי קרא באופן אישי לביתו את גדולי ישראל מרן הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א ומרן הגאון רבי יעקב הלל שליט"א לתפילה מיוחדת ואמירת יום כיפור קטן על כל ישראל בכל מקומות מושבותיהם - להינצל מהמגיפה המשתוללת.

התפילה תתקיים בזמן המסוגל לתפילה ולתחנונים ער"ח ניסן בשעה 12:00

בסדר התפילה יאמרו גדולי ישראל: את תפילת יום כיפור קטן, פרקי תהילים, ואבינו מלכנו, ופיטום הקטורת, וכן את תפילת "אל רחום שמך" כפי שתיקן הגאון רבי עקיבא איגר זצ"ל עבור עצירת המגיפה.

גדולי הדור מתפללים בבית הגר"ח • קרדיט: יח"צ

המגיפה נמצאת בכל העולם. כולנו מכירים מישהו שיש לו את זה, ורבים מאיתנו נושאים את הנגיף אפי' ללא ידיעתינו, אנו זקוקים עתה לסייעתא דשמייא מיוחדת בכדי להינצל מזה, עבור החולים שיתרפאו, ולבריאים שלא יחלו, ושייגנו עלינו מכל נגע ומחלה.

ניתן למסור שמות בכל סכום שהוא, כל תרומה כאן היא עבור תפילה בשבילכם ועבור הילדים שלכם, ולאנשים שחשובים לכם. הכנסו לכאן בשביל להכניס את שמכם לתפילה>>>

אל תחמיצו את ההזדמנות הזו בזמן כ"כ מכריע וקריטי.

הקב"ה ישמור ויגן על כל עם ישראל.

 

לאור הקריסה במוקד קופת העיר וכן כאן באתר במעמד התפילה ביום רביעי שעבר, עקב עשרות האלפים שניסו למסור את שמותיהם, ממולץ להזדרז ולהעביר את שמותיכם כעת!! ולא להמתין לרגע האחרון.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום