פרסום ראשון: הגר"א דויטש והגר"מ גרוס נכנסו לבידוד

לאחר שאחד התלמידים בישיבת פוניבז' נדבק בקורונה הוצרך הגר"א דויטש להכנס לבידוד גם הגר"מ גרוס גאב"ד חניכי הישיבות שהבחור היה אצלו בפורים נכנס

חרדים 23.3.2020 | 13:18

הגר"א דויטש צילום: באדיבות המצלם

לאחר חקירה אפידמיולוגית ממושכת שכללה הצלבות מתיעודי מצלמות של עשרות מתלמידי ישיבת פוניבז', עלה בשעות האחרונות, כי הגר"א דויטש מראשי ישיבת פוניבז' ומנהיג 'הפלג הירושלמי' של בני תורה נדרש לבידוד בית עד מחר בלילה. מי שעוד נדרש לבידוד יחד איתו הוא גאב"ד חניכי הישיבות, הגר"מ גרוס.

הרדמה שהחלה להתגלגל אמש בשעות הערב, כשנודע בגבעת ישיבת פוניבז' תלמיד הישיבה נדבק בנגיף הקורונה. הידבקותו של התלמיד, הנחשב למתמיד גדול ולמקורבם של רבני הישיבה והעיר הביאה מיד לפתיחת חקירה בסביבתם של רבני הישיבה במקביל לחקירה בקרב חבריו.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשעה האחרונה החקירה הגיעה לסיומה, ועל פי תוצאותיה, ביום הפורים שהה התלמיד בביתו של ראש הישיבה הגר"א דויטש, ובביתו של גאב"ד חניכי הישיבות הגר"מ גרוס.

ראש הישיבה נכנס מיד עם קבלת התוצאות לבידוד ליום אחד, שכן מחר מסתיימים להם 14 יום מיום הפורים, והגר"מ גרוס נכנס גם הוא לבידוד בביתו.

כזכור מוקדם יותר הבוקר דווח ב'בחדרי חרדים' על הבחור מפוניבז' שנדבק, מדובר בבחור בגיל ה 30 הנמצא בבידוד באחד מבתי המלון, בשהותו בישיבה הוא בא במגע עם רבים מתלמידי הישיבה הנמצאים כרגע בחדריהם בבידוד מבלי יכולת לנסוע לבתיהם. חלקים תושבי העיר נכנסו לבידוד בבתיהם.  

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום