פרסום ראשון: אלפי בחורי ישיבות לא יידרשו להגשת דיחוי

ועד הישיבות מודיע כי אלפי בחורי הישיבות שאמורים להתייצב להגשת טפסי דיחוי בלשכת הגיוס בתל השומר - לא יוכלו לעשות זאת בשל התפשטות ה'קורונה'. ומה יהיה עם מעמד בן הישיבה?

חרדים 19.3.2020 | 14:02

אילוסטרציה | יעקב לדרמן, פלאש 90

פרסום ראשון ב'כיכר השבת': ועד הישיבות מודיע בשעה האחרונה (חמישי) כי אלפי בחורי הישיבות שאמורים להתייצב להגשת טפסי דיחוי בלשכת הגיוס בתל השומר - לא יוכלו לעשות זאת בשל התפשטות נגיף ה'קורונה'.

בהודעת ועד הישיבות, המתפרסת לראשונה ב'כיכר השבת', נכתב כי "החל מיום א' כ"ו באדר תש"פ אין קבלת קהל במדור בני ישיבות – תל השומר ואין אפשרות להגיש טופסי דיחוי".

עוד נכתב כי "על כל שינוי תבוא הודעה. משרדנו פועל באופן מצומצם בהתאם להנחיות הרשויות המוסמכות".

יצוין כי בשל אי הגשת טפסי הדיחוי, הבחורים עלולים לאבד תא מעמדם כבני ישיבה, אך למרות זאת, לאחר המשבר מעמדם של הבחורים - יוחזר.

כפי שסוקר בהרחבה ב'כיכר השבת', בחורי ישיבות נעדרים החל מהיום גם מהישיבות בשל ההוראה החדשה של משרד הבריאות שיצאה אמש. מדובר בצו רשמי האוסר על לימודים במסגרות החינוך החרדיות למן גיל גן ועד הכוללים, תוך הבהרה כי הצו ייאכף על מפירי ההוראות.

ב"צו בריאות העם" שהוציא היועמ"ש של משרד הבריאות אורי שווארץ, הובהר כי "לא תתקיים כל פעילות במוסדות המפורטים" - כשברשימה כלל המוסדות החרדיים.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום