גורם במערכת הבריאות: "אם נגיע לאיטליה זה בגלל החרדים"

זה נשמע מסית ונובע משנאה, אבל א"א לגמרי להתנער מהדברים. גורם במערכת הבריאות מתריע הערב כי "אם נהיה איטליה זה בגלל ההתנהגות של חלק מהציבור החרדי שלא מפנים את המצב" | עיתונאים חרדים תוקפים 

חדשות בארץ 19.3.2020 | 20:55

חרדים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

פרסום מטריד מאוד. דנה וויס, הפרשנית המדינית של 'חדשות 12', מצטטת הערב (חמישי), גורם במערכת הבריאות שמתריע כי "אם נהיה איטליה זה בגלל ההתנהגות של חלק מהציבור החרדי שלא מפנים את המצב, ממשיך בחיים, נדחס באוטובוסים, מקיים חתונות ומצטופף בישיבות, הם לא מבינים מול מה אנחנו עומדים פה ובעוד שבוע שבועיים זה עלול להתפוצץ לכולנו בפרצוף".

בעיתונות החרדית מיהרו לתקוף את הפרסום. אבי מימרן מרדיו 'קול חי' הגיב לדברים וכתב: "ככה נראית הסתה קלאסית. חברה, תזהרו! שמנו קורונה במצות".

יועץ התקשורת אבי גרינצייג הגיב: "האייטם של דנה וייס הערב הוא אנטישמי כפשוטו. ראינו חוסר אחריות גם בציבור הכללי, גם בצה"ל וגם במגזרים נוספים. לומר ש"אם יהיה פה תסריט אימים זה בגלל החרדים" עוד לפני שהתסריט התרחש אפילו - זו שנאה לשמה".

מאידך, עסקן חרדי עמו שוחחנו הערב אומר כי "האמת צריכה להיאמר, אין די מודעות ברחוב החרדי לסכנת המגיפה וניתן לראות כמעט שגרה ברחובות העמוסים בבני אדם. האצבע המאשימה צריכה להיות לא פחות כלפי משרד הבריאות שלא מעלה מספיק את המודעות ומציג את הסכנות הנשקפות בהתאמה לציבור החרדי שברובו אינו צורך טלוויזיה או רדיו וחלקו לא מבין את השפה המדוברת".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום