שורת הקלות לתושבי בני ברק בעקבות הקורונה

לאור משבר הקורונה, עיריית בני ברק הורתה על שורת הקלות לתושבי העיר • רובינשטיין: "הוריתי על צעדים משמעותיים להקלה על תושבי העיר שמתמודדים עם המשבר, ובכללם - חניה חינם ללא תשלום בכל רחבי העיר"

חדשות בארץ 17.3.2020 | 15:51

חרדי מתמגן מהקורונה צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

לאור משבר הקורונה, עיריית בני ברק הורתה על שורת הקלות לתושבי העיר. ביניהן, החל מהבוקר יום שלישי 17/3/2020 תותר החנייה בכחול לבן בכל רחבי העיר ללא תשלום, כולל במתחם העסקים שבצפון העיר. כמו כן לא יושתו קנסות חנייה ברחבי העיר, למעט מקרים של סיכון אפשרי להולכי רגל ו/או לכלי הרכב או הפרעה לסדר הציבורי.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין: "הוריתי על צעדים משמעותיים להקלה על תושבי העיר שמתמודדים עם המשבר. ובכללם - חניה חינם ללא תשלום בכל רחבי העיר".

לדבריו, "לאור המצב ובהמשך למדיניות העירונית אותה אנו מובילים, להקלה וסיוע לתושבי בני ברק והבאים בשעריה במכלול התחומים בדגש על התנהלות במצבי חירום, הוריתי כי החל מהבוקר יום שלישי 17/3/2020 תותר החנייה בכחול לבן בכל רחבי העיר ללא תשלום, כולל במתחם העסקים שבצפון העיר. כמו כן לא יושתו קנסות חנייה ברחבי העיר, למעט מקרים של סיכון אפשרי להולכי רגל ו/או לכלי הרכב או הפרעה לסדר הציבורי.

שאר תחומי האכיפה ברחבי העיר, תתבצע בהתאם להוראה זו, בצמצום אכיפה לתחומי הפרעה לסדר הציבורי ו/או מפגע תברואתי ממשי או ברחובות הראשיים של העיר".

המוקד העירוני 106 זמין לשירותכם, וקו המידע הייעודי לנושא משבר הקורונה - 03-5209500

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום