המשטרה: נבצע פעילות אכיפה ככל שיידרש

בניגוד להוראות הרבנים, משטרת ישראל קוראת לציבור לשמור על הוראות משרד הבריאות ולא לקיים לימודים. המשטרה מבהירה כי היא תבצע פעילות אכיפה כנגד הפרה 

חדשות בארץ 15.3.2020 | 14:18

השוטרים בפתח החיידר צילום: באדיבות המצלם

בעקבות כך שחלק ממוסדות החינוך במגזר החרדי התעלמו מהוראות משרד הבריאות והחינוך, המשטרה מבהירה כי היא תמשיך בפעולות אכיפה על מנת לצמצם את מספר נדבקי הקורונה.

משטרת ישראל מסייעת כל העת למשרד הבריאות בביצוע אכיפה בכל רחבי הארץ בגין הפרות צו בידוד והתקהלות אסורה נמסר מהמשטרה, מעבר לביצוע פעילות אכיפה יזומה, כל דיווח או מידע המתקבל במשטרה על התקהלות אסורה והפרת תנאי בידוד נבדק ומטופל בהתאם.

"במקומות שונים ברחבי הארץ התקיימו היום לימודים בישיבות בניגוד להנחיות משרד הבריאות והנושא מצוי כעת בטיפול מול ראשי הרשויות הנוגעות והמנהלים של אותם מוסדות באמצעות משרדי הממשלה הנוגעים בדבר" נמסר מהמשטרה.

"משטרת ישראל קוראת לציבור כולו ללא יוצא מן הכלל, לקיים את הנחיות משרד הבריאות כלשונם ולא לחשוף את הציבור לסכנה בריאותית. נמשיך בביצוע פעילות אכיפה ככל שיידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

מוקדם יותר היום פרסמנו ב'בחדרי חרדים' כי מדובר משלחת קציני משטרה ואנשי הקהילה החרדית, עלו לבתיהם של רבני העיר בני ברק וגם לביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, כדי להחתימם על מסמך הקורא להקפיד על כללי משרד הבריאות.

אתמול הורה שר התורה הגר"ח קנייבסקי וכן רבנים נוספים לקיים לימודים היום בתלמודי תורה ובישיבות, אולם רבנים רבים אחרים הורו להקפיד על הנחיות משרד הבריאות ולבטל את הלימודים כליל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום