חבר המועצת לחתן: תדחה את החתונה למועד אחר

הגר"ש בעדני הורה לחתן לדחות את החתונה, חתונות רבות נמצאות בסימן שאלה גדול חלקם של חצרות חסידים שעברו למתכונת משפחה וכעת לא יודעים את נפשם

חרדים 14.3.2020 | 22:49

הגר"ש בעדני צילום: יעקב כהן

ההוראה האוסרת התקהלות למעלה מעשרה אנשים הציבה את הציבור החרדי בפני שוקת שבורה של חתונות שאמורות להתקיים עד חג הפסח. 

חתן שאמור להתחתן מחר (ראשון) ותכנן אירוע באולם שקבע מראש במרכז הארץ עם כמות של מאה איש, פנה הערב לגאון רבי שמעון בעדני זקן חבר מועצת חכמי התורה בשאלה מה לעשות. 

הגר"ש בעדני שאל את החתן אתה שמח להתחתן בצורה כזו של עשר אנשים? החתן השיב שלא והגר"ש בעדני הורה לו לדחות את החתונה עד יעבור זעם. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חבר מועצת עיריית רחובות ומחזיק תיק הכספים פנחס הומינר אמור לחתן השבוע ביום שני את בנו. החתונה הייתה אמורה להיות באולם ארמונות חן בבני ברק, וביום שישי בשל ההוראות למניעת התכנסות מעל 100 איש זה הועבר למתחם 'קולוניה' שם יש מספר אולמות כך יוכלו להתקהל יותר, אולם עתה בשל ההוראה החדשה למניעת התקהלות יש חשש שהחתונה לא תתקיים השבוע. 

גם חתונת שומרי אמונים שהייתה אמורה להתקיים בשני הקרוב בהיכלי מלכות בבני ברק הועברה לבית המדרש שומרי אמונים באשדוד. 

חתונה גדולה שצפויה להידחות היא חתונת בתו של הגאון רבי שלום בער סורוצקין ראש ישיבת 'עטרת שלמה' שהייתה אמורה להתקיים בשבוע הקרוב באולמי וגשל בבני ברק. 

כך גם חתונות נוספות במגזר החרדי נמצאות בסימן שאלה גדול האם לקיים חתונה בעשרה אנשים או לדחות. 

בתום שיעורו השבועי הודיע השבוע הראשון לציון הגר"י יוסף על ביטול שיעורו השבועי בבית הכנסת היזדים - החל משבוע הבא, ישודר השיעור באמצעות הלווין, תחנות הרדיו ואתרי האינטרנט בלבד.

גם הבחינות של הרבנות הראשית לדיינות ורבנות שהיו אמורות להיות בשבוע הבא נדחים למועד בלתי ידוע. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום