החל ממחר: תחנת הרכבת בנתב"ג - תיסגר לבאים לישראל

לאחר ההודעה הדרמטית, כי כל המגיעים בטיסות לישראל - ייכנסו לבידוד. משרד התחבורה מודיע, כי תחנת הרכבת בנתב"ג תיסגר ותותר הכניסה לעובדים ולנוסעי טיסות הפנים

רכב ותחבורה 10.3.2020 | 18:15

אבשלום ששוני, פלאש 90

לאחר ההודעה הדרמטית אמש (שני) של ראש הממשלה, כי כל המגיעים בטיסות לישראל - ייכנסו לבידוד. משרד התחבורה מודיע, כי תחנת הרכבת בנתב"ג תיסגר ותותר הכניסה לעובדים ולנוסעי טיסות הפנים. ההנחיות ייכנסו לתוקף - החל ממחר.

בישיבה שהתקיימה בנושא במשרד התחבורה עם שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ, מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר, מנהל הרשות הארצית לתח"צ, אמיר אסרף, מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל מיקסנר וגורמי המקצוע הוחלט לסגור את הרכבת.

ההסדר החדש יהיה כך; תחנת הרכבת תמשיך לפעול, אולם הנסיעה תאסר רק על מי שנחתו בארץ ונדרשים בבידוד. נוסעי טיסות הפנים הנוחתים בטרמינל 1 – יוכלו להמשיך ולהשתמש בשירותי הרכבת כרגיל. 

על פי החלטת גורמי המקצוע נקבע כי תתאפשר נסיעה ברכבת מתחנת נתב"ג רק לעובדי נמל התעופה וצוותי האוויר והקרקע ובהם נציגי החברות הזרות, שיזוהו באמצעות הצגת תג עובד. בנוסף תתאפשר נסיעה ברכבת לנוסעי טיסות הפנים בלבד.

זיהויים יתאפשר באמצעות כרטיסי הטיסה שבידיהם. הצגת כרטיס הטיסה היא תנאי הכרחי לעלייה לרכבת, ובלעדי הכרטיס לא תתאפשר נסיעה ברכבת. 

צוותי הביטחון של הרכבת יהיו אחראים על אכיפת הנהלים החדשים, שייכנסו לתוקף החל ממחר (רביעי). משרד התחבורה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית ורכבת ישראל קוראים לציבור להישמע להוראות הפקחים, וממי שנדרש להיות בבידוד שלא לבצע נסיעות בתחבורה הציבורית, על מנת שלא לסכן את כלל הציבור.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום