טרגדיה בישיבה החשובה: בחור נפטר בפתאומיות

הלם בישיבת 'תורה בתפארתה' באלעד: הבחור החשוב יהושע בוים ז"ל מתלמידי שיעור ג' בישיבה ותושב שכונת סנהדריה בירושלים התמוטט לפתע בחדר האוכל של הישיבה ולאחר החייאה נקבע מותו

ברוך דיין האמת 8.3.2020 | 23:33

נר נשמה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בעוד כל עולם הישיבות עסוקים בהכנות אחרונות לחג הפורים ובגיוס כספים לקופת תומכי תורה, טרגדיה נוראה בישיבת 'תורה בתפארתה' באלעד הבחור החשוב יהושע בוים ז"ל בן ה- 19 נפטר בפתע פתאום.  

הבחור יהושע ז"ל תושב שכונת סנהדריה בירושלים התמוטט באמצע ארוחת הערב תוך כדי ששוחח עם בחורים ונפטר ללא רקע רפואי קודם.

כבאי אש שהיו בסמוך ביצעו פעולות החייאה במשך כחצי בישיבה תוך הדרכה טלפונית ממתנדבי איחוד הצלה סניף אלעד שהם מצטרפים להמשך החייאה, לאחר מכן פונה לבית החולים בלינסון שם נקבע מותו למגינת לב.

בעקבות הטרגדיה הישיבה ביטלה את קמפיין הת"ת השנתי שהיה אמור להתקיים הערב עם תזמורת לאחר שובם של הבחורים מגיוס כספים כך גם המסיבה מחר בלילה ליל פורים בוטלה.

הבחור החשוב יהושע בוים ז"ל למד בישיבה לצעירים של הרב קרשינסקי בירושלים, בישיבה גדולה עלה והתעלה ללמוד בהיכלה של ישיבת 'תורה בתפארתה' באלעד שם היה לבחור חביב ושקדן בתורה שהיה חביב על רבותיו.

בישיבה באלעד לא מעכלים את הטרגדיה הקשה במשך זמן רב קרעו  בני הישיבה שערי שמים בעת שכונני הצלה ביצעו בו פעולות החייאה אך למגינת לב נאלצו לקבוע את פטירתו.

על מסע הלוויה הלילה מהישיבה באלעד נמשיך ונעדכן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום