המונים קיבלו בהתלהבות את מרן שר התורה בבית שמש

מרן שר התורה הגיע אמש למעמד 'לבקש רחמים' בבית שמש כאשר אלפים הגיעו לרחובה של עיר חרף הגשם השוטף על מנת לזכות ולראות את מרן שר התורה • תיעוד 

חרדים 1.3.2020 | 07:20

הגר"ח קנייבסקי בכינוס הערב בבית שמש צילום: שוקי לרר

רבבות עמך בית ישראל יצאו אמש חרף הגשם ומזג האוויר הסוער לקבל את פניו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א במעמד הזעקה וההתעוררות בעיר בית שמש. ההמונים שהתרגשו לראות את זיו פניו של גדול הדור, פתחו בריקודים סוחפים, כאשר הגשם יורד ללא הפסקה ולא עזבו את המקום רק עד להוראת המשטרה.

האלפים שהגיעו למעמד 'לבקש רחמים' שהתקיים לרגל הבחירות הקרובות לכנסת, נדהמו מכך שמרן שר התורה התעקש להמשיך ולהיות במקום חרף הגשם השוטף, כאשר גם הציבור מתעלם מהגשם השוטף לא עזב את האזור, וממשיך לנהור למעמד מכל רחבי העיר, עם מטריות ומעילים על מנת לזכות ולראות את מרן שר התורה שהגיע לעיר אחרי מספר שנים שבהן לא ביקר בעיר בית שמש.

בסופו של דבר, בעקבות הוראות המשטרה וכוחות הביטחון, שהתריעו מפני סכנת התחשמלות בעקבות חיווט ההגברה והתאורה שהובא למקום, התבקשו מארגני המעמד להורות לציבור לשוב לביתו כדי שאף אחד לא יסתכן ח"ו בנפשו. רק לאחר מכן, שב לביתו מרן שר התורה כאשר הוא מלווה ע"י אלפים בשירה אדירה.

מסע 'לבקש רחמים' של מרן שר התורה כלל סדרת עצרות מיוחדות ברחבי הארץ. ביום חמישי בלילה התקיים מעמד בהשתתפות רבבות בכותל המערבי, וביום רביעי התקיים מעמד אדיר והיסטורי בצפת, לשם הגיע מרן שר התורה לראשונה מזה 20 שנים שלא היה בעיר. ביום שלישי בערב התקיים מעמד בעיר מודיעין עילית, יחד מרן רה"י הגר"ג אדלשטיין.

מסע הבזק יצא לפועל בעקבות העובדה שבימים האחרונים בכירים ביהדות התורה הביעו את דאגתם מכך שהציבור לא ער לסכנות האדירות שהבחירות הקרובות טומנות בחובן, ויש סכנה שהציבור, שעייף ממערכות הבחירות החוזרות, יישאר בביתו ולא יתגייס באופן מלא למען הצלחת רשימת יהדות התורה. בעקבות כך מרנן ורבנן החליטו להטריח עצמם ולהגיע לסדרות המעמדות הגדולים על מנת לעורר את הציבור ולהבהיר את גודל השעה.

מסע הזעקה והתעוררות ימשיך גם ביום ראשון, במעמד תפילה והתעוררות שתערך סמוך לביתו של מרן שר התורה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום