שידור חוזר: מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א במעמד תפילה וזעקה היסטורי בצפת

מרן שר התורה נענה לבקשת רבני העיר, ולראשונה מזה 20 שנה הגיע לעיר צפת למעמד תפילה וזעקה היסטורי • מחר יתקיים מעמד ענק בכותל המערבי

חרדים 26.2.2020 | 20:36

שוקי לרר

אחרי עשרות שנים שבהן לא הגיע לעיר צפת, רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי הגיע לעצרת התעוררות וזעקה מיוחדת שהתקיימה הערב בעיר ברוב עם. מדובר בחלק ממסע ההתעוררות אליו יצא מרן שר התורה על מנת לעורר את לב העם לקראת הבחירות הקרבות ולקרוא לציבור להצביע ליהדות התורה.

המעמד המדובר שהיה אמור לתת מענה לאזור הצפון כולו, תוכנן בתחילה להתקיים בעיר טבריה, אולם במהלך יום שלישי עלו רבני העיר צפת לביתו של מרן בבקשה לקיים עצרת גם בעירם. טענתם הייתה כי במערכות הבחירות האחרונות התקיימו העצרות של אזור הצפון בעיר טבריה ובערים נוספות, ותושבי צפת לא זכו עד כה שעצרת בהשתתפות מרן שר התורה תערך בעירם.

בעקבות כך, אתמול, לקראת חצות, החליט מרן שר התורה להיענות לבקשות הרבות, והעצרת המרכזית המיועדת לאזור הצפון, הועתקה לעיר הקודש צפת, בהשתתפות רבבות עמך בית ישראל, שהגיעו לראות את פניו של גדול הדור, שזה כמה עשורים לא הגיע לעירם.

מסע הבזק יצא לפועל בעקבות העובדה שבימים האחרונים בכירים ביהדות התורה הביעו את דאגתם מכך שהציבור לא ער לסכנות האדירות שהבחירות הקרובות טומנות בחובן, ויש סכנה שהציבור, שעייף ממערכות הבחירות החוזרות, יישאר בביתו ולא יתגייס באופן מלא למען הצלחת רשימת יהדות התורה. בעקבות כך מרנן ורבנן החליטו להטריח עצמם ולהגיע לסדרות המעמדות הגדולים על מנת לעורר את הציבור ולהבהיר את גודל השעה.

מסע הזעקה והתעוררות ימשיך גם מחר, יום חמישי, כאשר בשעה 19:00 תערך עצרת תפילה והתעוררות מרכזית על יד שריד בית מקדשנו, בכותל המערבי בהשתתפות רבבות. במוצאי שבת תערך עצרת בשעה 20:00 בעיר בית שמש, ברחוב נחל ניצנים רמה א', ברחובה של עיר. (נשים ברחוב נחל ערוגות). ביום ראשון תערך עצרת בעיר בני ברק.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום