הג'יהאד האסלאמי: "זה לא הסבב האחרון"

אבו חמזה, דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי הבהיר כי "זה לא הסבב האחרון עם הכיבוש, הפכנו את יישובי עוטף עזה לגיהינום", ושיבח את שיתוף הפעולה עם חמאס

חרבות ברזל 25.2.2020 | 23:56

פלאש 90

"זהו לא הסבב האחרון עם הכיבוש", כך הבהיר הערב (שלישי) אבו חמזה, דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, בהתייחסו לסבב ההסלמה האחרון בדרום שהסתיים אמש בהפסקת אש.

לדבריו, "אש הסכסוך על אדמת פלסטין תבער למרות כל המזימות. זהו לא הסבב האחרון עם הכיבוש, כל פעילות ההתנגדות, בכל מקום ובכל זמן, היא חוקית ונשענת על תמיכה עממית וקונצנזוס בקרב ההתנגדות".

אבו חמזה ציין כי לאורך כל הסבב הג'יהאד האסלאמי עמד בקשר עם ובראשם גדודי אל-קאסם, הזרוע הצבאית של החמאס. הוא בירך "את פלגי ההתנגדות והזרועות הצבאיות שהיו בתיאום מתמיד עימנו, ובראשם גדודי אל-קאסם שהיו במגעים פתוחים ומתמשכים עם הזרוע הצבאית איתנו".

"משוואת ההפצצה תיענה בהפצצה ודם ייענה בדם - התקבעה", הוסיף אבו חמזה. "הפכנו את יישובי עוטף עזה לגיהינום, למקום שאי אפשר לחיות בו, ישראל חשבה שנעמוד מנגד, אולם תקפנו בכל הכוח וכפינו עוצר על ההתנחלויות".

 

הבוקר, הודיעו בצה"ל על חזרה הדרגתית לשגרה ברשויות: אשקלון, נתיבות, שדרות, מועצה אזורית חוף אשקלון, מועצה אזורית אשכול, מועצה אזורית שדות הנגב ומועצה אזורית שער הנגב.

במהלך סבב ההסלמה האחרון שוגרו כ-100 רקטות לעבר ישראל, 21 בני אדם פונו לבית החולי 'ברזילי', 15 מהם נפגעו באורח קל, חמישה נפגעי רחדה ופצוע אחד באורח בינוני.

צה"ל תקף עשרות יעדי טרור של הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה ובסוריה. וכן בוטלו ההקלות שניתנו בשבוע שעעבר לתושבי הרצועה.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום