הפסקת האש נשמרה בלילה; הלימודים בדרום טרם חודשו

לאורך הלילה נשמרה הפסקת האש בין ישראל לארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי • השעות הקרובות קריטיות להמשך הרגיעה בדרום הארץ. הלימודים בבתי הספר בערי הדרום טרם חודשו

חרבות ברזל 25.2.2020 | 06:57

פלאש 90

לאורך הלילה נשמרה הפסקת האש בין ישראל לארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי וזה לאחר שארגון הטרור הכריז על הפסקת אש שתחל בשעה 23:30, אמש (שני).

למרות הפסקת האש, בפיקוד העורף טרם חידשו את הלימודים בדרום הארץ. נכון להבוקר, לא יתקיימו לימודים בנתיבות, שדרות, אשקלון ובעוטף עזה. מדובר בלמעלה מ-60 אלף תלמידים שיישארו בבית.

אמש סיכם צה"ל את תוצאות ה'סבב' הנוכחי: משעות הבוקר אתמול ועד לשעה 18:00 זוהו לא פחות מ-50 שיגורים לשטח ישראל.

"לאחר תחקור, עומד שיעור היירוטים מכיפת ברזל על 90% מהשיגורים, בהתאם למדיניות היירוט". יצוין, כי כמעט כל שאר הרקטות נפלו בשטחים פתוחים.

50 הרקטות הללו מצטרפות לעוד כ-70 ששוגרו אתמול. בחסדי שמים, לא נרשמו כל פגיעות בגוף, במהלך שתי היממות האחרונות.

הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, נשא אמש דברים, בכנס בחולון בהוקרה למערך המילואים, בדבריו אמר: "לא ברור אם הסיבוב הולך להסלמה או לדעיכה, וברור כי צה"ל מגן על ישראל, השבריריות שבה אנו נמצאים -  ברורה והמהירות שהגבולות מתפרצים והסכנות שמתרגשים בתוך מבצע".

 יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, אמר אמש: "יש מולנו אתגרים ביטחוניים בכל הזירות ובכללן גם אתגר החירום הבריאותי מול וירוס הקורונה שאני לא בטוח שהוא מטופל כראוי.

"מערכת הביטחון הישראלית חייבת לתת תשובה מסודרת לכל האתגרים שמולנו- בדרום, בצפון, במזרח קרוב ורחוק ובכללם איראן.

"כדי להתמודד עם האתגרים האלו ולשים סוף לכישלון של נתניהו מול הנייה והאתגרים האחרים- נמצא כאן מי שיהיה שר הביטחון של מדינת ישראל- גבי אשכנזי".

ב'הליכוד' הגיבו: "בושה שבזמן שחיילי צה״ל נלחמים בטרור, גנץ וחבריו עושים פוליטיקה כדי להסתיר מהציבור שהממשלה שלהם תהיה תלויה ברשימה הערבית המשותפת ולא תוכל לפעול נגד הטרור בשום מקום".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום