קוטלר: "הייתי מספיק טיפשה בשביל לתת לו את זה"

מגישת הטלוויזיה אושרת קוטלר עוררה סערה אשתקד כאשר תקפה את חיילי צה"ל וכינתה אותם "חיות אדם". בתוכניתו של רוני קובן בכאן 11, היא התייחסה לדברים

חדשות בארץ 19.2.2020 | 18:36

מרים אלסטר, פלאש 90

"שולחים את הילדים לצבא, לשטחים, ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש". - כך אמרה המגישה אושרת קוטלר בסיום תכניתה "המגזין עם אושרת קוטלר", שעסקה בחשד להתעללות חיילים בפלסטינים עצורים.

האמירה זכתה לגינויים מקיר לקיר, ואף מראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר "אמירה מקוממת נגד חיילי צה"ל מפי עיתונאית בכירה, מגישת חדשות. אני מבקש להגיד שהאמירה הזאת היא בלתי ראויה וצריך לגנות אותה בצורה תקיפה".

קוטלר ניסתה לתקן את דבריה לאחר מכן אך ללא הועיל, ובעקבות הביקורת הרבה, לקחה קוטלר חופשה ללא תשלום עד לרגע זה.

בתכנית "פגישה עם רוני קובן", החזיר קבן את המרואיינת אושרת קוטלר לאמירה השנויה במחלוקת שהפנתה כלפי החיילים, ואל הביקורת שהפנה כלפיה ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אני מכירה את נתניהו הרבה שנים, כשהוא היה במדבר הפוליטי לפני שהוא כבש את הליכוד שוב", אמרה לקובן ונזכרה באנקדוטה שהיתה לה עם ראש הממשלה. "ראיתי אותו באיזו מסעדה בתל אביב יושב לבד בדד, ולבי יצא אליו, כי הוא פוליטיקאי מוכשר בעיניי, באמת מנהיג. אז ניגשתי אליו ושאלתי מה שלומו ואיך הוא מרגיש ואיך זה להיות מחוץ למשחק ואם זה לא חסר לו".

"אני גדלתי על זה ש'לא טוב אכול האדם לבדו, אז התיישבתי לידו כדי שיהיה לו קצת יותר נעים. והוא היה מאוד נחמד וסיפר לי שהוא כותב ספר, וסיפרתי לו שגם אני כותבת עכשיו ספר, וקצת החלפנו חוויות על הספרים ועל כתיבה".

על הביקורת שהפנה כלפיה יום לאחר האמירה השנויה במחלוקת אמרה קוטלר: "הוא מכיר את חוקי המשחק בדיוק כמוני. הוא יודע שעשיתי את עבודתי. הוא סופר אינטלגנטי. הוא יודע הרי מה אמרתי. אז למה לעשות את זה. למה? לך יש את התפקיד שלך, לי יש את התפקיד שלי. עכשיו הייתי מספיק טיפשה בשביל לתת לו את זה. לתת להם. זה לא רק הוא. זה כולם. אבל באתי לעשות את העבודה שלי".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום