יהודה גליק תוקף: המשטרה ניפחה כדי להסיח הדעת

לאחר המעצר הדרמטי באישון לילה של חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק והסערה שפרצה בעקבותיו, גליק מגיב ותוקף את המשטרה: "בוא נחליט שיהודה גליק גנב ואז לא ידברו על הר הבית,

חדשות בארץ 19.2.2020 | 14:39

גליק צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק, נעצר אמש בעוון "הליכה איטית בהר הבית", ומספר שעות לאחר ששוחרר נערך בביתו חיפוש כשלאחריו הוא עוכב שוב.

המשטרה הגיבה על הביקורות שהופנו נגדה סביב החיפוש בביתו של הח"כ שלעבר בשעת ליל מאוחרת ואמרה, כי "בסיום החקירה של החשוד עלה החשד כי הוא גנב חומרי חקירה טרם יציאתו מחדרי החקירות, ובעקבות החשדות פנתה המשטרה לבית המשפט שאישר את בקשתה לצו חיפוש בביתו של החשוד. בהמשך הערב הגיעו שוטרים לביתו והמתינו עד הגעתו בשעות הלילה ולפני זמן קצר סיימו השוטרים את החיפוש ועיכבו את החשוד לחקירה".

היום (רביעי) התייחס גליק בראיונות לחדשות 12 וחדשות 13 לטענות כי הוא גנב מסמכי חקירה ואמר כי "החומר זה מסמכים שנמצאים על המחשב. בוא נגיד שזה נעלם – הם היו מדפיסים אותו מחדש. האירוע הנקודתי שהם מדברים עליו הוא אירוע של טעות אנוש, המשטרה ניפחה את זה. אתמול המשטרה החליטה 'בוא נחליט שיהודה גליק גנב ואז לא ידברו על הר הבית'. אז אני לא אתן שלא ידברו על הר הבית".

בהמשך תקף גליק את המשטרה ואמר "אני אצטט את הנשיא טראמפ בדיל המאה – הר הבית לכולם. לא יכול להיות שבהר הבית אדם, בגלל שהוא יהודי, מכתיבים לו - תלך מהר, תלך לאט, אם לא תלך מהר אנחנו נעצור אותך. מה זה הדבר הזה? אני מציע שתדבר עם שני חברי הקונגרס שהלכו איתי באותו יום – שיבחו אותי. הם נפגשו היום עם ראש הממשלה והתפעלו מהיחס האדיב שלי כלפי המשטרה והתרשמו לרעה מזה שמה פתאום המשטרה כל הזמן מסתובבים?".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום