חבר המועצת תקף את 'כחול לבן': טיפשים

במהלך נאום חריף שנשא אמש חבר המועצת של 'דגל' בכנס בחירות ב'לדרמן', הוא תקף בחריפות את 'כחול לבן' ואת מזימתם: "המטרה שלהם זה לשנוא חרדים - לשנוא - לשנוא - לשנוא, זה המצב" • לצידו ישבו שר התורה וראש הישיבה • צפו בדברים הנוקבים

חרדים 19.2.2020 | 10:36

הגאון רבי משה הלל הירש צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

חבר המועצת של 'דגל' מכנה את כחול לבן "טיפשים" וקורא למאה אחוזי הצבעה.

בכנס בחירות לפעילי הקירוב הליטאים שהתכנסו בבית הכנסת לדרמן בבני ברק, בראשות מנהיגי 'דגל התורה', שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, נשא חבר המועצת הגרמ"ה הירש נאום חריף ותקיף, במהלכו הוא כינה את אנשי 'כחול לבן' "טיפשים".

 

ראש ישיבת סלבודקה הג"ר משה הילל הירש התייחס למפלגת 'כחול לבן' ולמצעה ואמר: "הם חשובים שהם יכולים להשיג מספר מצביעים הכי גדול, והמטרה שלהם זה לשנוא חרדים - לשנוא - לשנוא - לשנוא, זה המצב".

"אם חס ושלום אלו ששונאים אותנו הם יהיה הממשלה לא יהיה שבת, לא טהרה לא איידשקייט ותלמוד תורה כנגד כולם רחמנא ליצלן", התריע ראש הישיבה והוסיף בקול רם: "יש סכנה גדולה על כל הישיבות וכל הכוללים על כל התורה של ארץ
ישראל".

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', הגרמ"ה לא חסך במילים כנגד מפלגת הכלאים 'כחול לבן' וטען כי "הם לא מבינים את הטרגדיה לכל הישיבות של ארץ ישראל, חותכים את הכנף שהכל עומד על זה התורה ואיידשקייט שלנו".

לדבריו, "הם טיפשים אבל זה המציאות רחמנא ליצלן, אם חס ושלום לא יהיה הצבעה קרוב למאה אחוז - זה יהיה סכנה גדולה", סיכם הרב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום