האירוע שיחשוף: מי הם 40 המשפיעים הצעירים בכלכלה החרדית

לראשונה: אירוע בחירת המשפיעים על הכלכלה החרדית • באירוע, שיתקיים ביום שלישי, בשעה 18:00 בערב, בהשתתפות יו"ר ועדת הכספים, בכירי המשק והממשל ואנשי עסקים - תיחשף רשימת 40 המשפיעים על הכלכלה החרדית עד גיל 40 • כל הפרטים על אירוע השנה הכלכלי

כלכלי 18.2.2020 | 13:03

40 המשפיעים צילום: יח"צ

חודשיים של הליך התמודדות, מיון ובחירה של 40 המשפיעים על הכלכלה החרדית מתחת לגיל 40, יגיעו מחר לרגע השיא באירוע ההכרזה על 40 הנבחרים.

החרדים העובדים והכלכלה החרדית נמצאים במרכזו של השיח הפוליטי הן ברמה הארצית והן ברמה החרדית. לצד ההשמצות על חלקו של הציבור החרדי בעולם התעסוקה, מתקיים שיח ער על היחס ושל המפלגות החרדיות לציבור החרדים העובדים, והמפלגות אף הקימו מטות ייעודיים לחרדים העובדים.

באירוע המצומצם שייערך בסגנון אירוע גאלה יוקרתי, ישתתפו נציגים בכירים מעולם הכלכלה. בין המשתתפים יכבדו את האירוע יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים שרגא ברוש, ראובן פינסקי מנכ"ל רשות השירות הלאומי, צופיה נהון יועצת ראש הממשלה לענייני עסקים קטנים ועוד בכירים ואנשי עסקים.

רשימת 40 הנבחרים כוללת נציגים ממגוון תחומי עיסוק המשפיעים באופן מעשי על הכלכלה החרדית. בין הנבחרים ניתן למצוא בכירים בשירות הציבורי, ברשויות המקומיות, בתקשורת, בקרנות סיוע, אנשי עסקים ועוד משפיעים רבים.

פרוייקט המשפיעים, הינו מיזם משותף של אתר החרדי הגדול בעולם 'בחדרי חרדים', אתר חדשות הכלכלה החרדי 'ביזנעס' ומרכז אחים ליזמות ועסקים'. הגופים המרכזיים בקידום הכלכלה החרדית וקידום אנשי עסקים חרדים בדגש על ליווי ופיתוח עסקים קטנים.

לדברי אהרון גפני מנכ"ל 'מרכז אחים ליזמות ועסקים': "רשימת המשפיעים מייצגת את התפתחות הכלכלה החרדית בשנים האחרונות. אין זה סוד שהתפתחות הציבור החרדי, דורשת גם התפתחות בכלכלה החרדית. התהליכים המבורכים שנעשים בשנים האחרונות לקידום מעמד החרדים העובדים ועולם העסקים החרדי, משפיעים באופן מיידי על הכלכלה הישראלית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום