מנכ"ל אל על לעובדים: "ימים קשים לפנינו וייתכן כי יידרשו צעדים דרמטיים והחלטות כואבות"

מנכ"ל אל על שיגר אימייל לעובדי החברה ובו התייחס להשלכות נגיף הקורונה • "ימים קשים לפנינו"

כלכלי 17.2.2020 | 14:45

פלאש 90

מנכ"ל אל על גונן אוסישקין פנה לעובדי והחברה: "זו שעת מבחן לענף התעופה ולאל על. ימים קשים לפנינו וייתכן כי אף יידרשו צעדים דרמטיים והחלטות כואבות". באימייל ששיגר אוסישקין לעובדי החברה נשלחה מספר שעות אחרי שאל על הוציאה הודעה נוספת לבורסה בעקבות השלכות נגיף הקורונה. אל על נקלעה למשבר שלא באשמתה שהולך ותופח עם החמרת האזהרות של משרד הבריאות.

אל על כבר עצרה את טיסותיה לסין ולהונג קונג הורידה את תדירות הטיסות לתאילנד, שכעת גם השבים מיעד זה צריכים להיכנס לבידוד של 14 ימים. כמו כל ענף התעופה בעולם, אל על חווה ביטולים ועצירה של הזמנות לא רק ליעדי המזרח. "אנחנו בעיצומו של אירוע גלובלי ומוקדם עדיין לחזות את כל השפעותיו. עם זאת, ניתן לומר בביטחון רב כבר עתה כי מדובר בשעת מבחן למדינות העולם ובתוכן מדינת ישראל, ענף התעופה ואל על".

אוסישקין הזכיר לעובדים את הפסקת הטיסות לסין ולהונג קונג, מהלך שההשפעה המידית שלו הייתה הפסד של 30 מיליון דולר, והתייחס גם להודעת משרד הבריאות על הצורך בבידוד גם מתאילנד. "לפי הערכותנו בשלב זה שוהים בתאילנד יותר מ-5,000 ישראלים אשר אמורים לשוב ארצה עם אל על. מאחר והביקוש לטיסות הללו הוא חד כיווני בעיקרו אנו נבצע התאמות מסחריות נוספות". אוסישקין הזכיר כי לפי סיכום אל על עם משרד הבריאות, צוותי האוויר שיעבדו על הטיסות מבנגקוק לא יצטרכו לשהות בבידוד ביתי "עם שובם מהמשימה". "אני מבטיח לכם כי נעשה כל שביכולתנו על מנת לצלוח את הימים הללו ונעשה זו באחריות, בשקיפות, ללא פזיזות ובעיקר מתוך דאגה לשלום לקוחותינו ולהבטחת עתידה של אל על".

גלובס

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום